کد خبر: ۲۰۶۱۰۴
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۷

نتایج اولین روز المپیک نوجوانان

شکست بسکتبال و هندبال و موفقیت قاطع فوتبال/ کاروان اعزامی ایران به بازی های نوجوانان نانجینگ همچنان چشم امید به موفقیت فوتبالیست های نوجوان مان دارد
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: روز نخست بازی های المپیک نوجوانان آسیا در انجینگ اگرچه برای ایران خیلی موفقیت آمیز نبود اما نشانه هایی از موفقیت را با خود به همراه داشت. این بازی ها در روز اول در رشته های شیرجه ، جودو ، تنیس روی میز ، هندبال ، فوتبال و بسکتبال برای ایران کاروان ایران به پایان رسید

پیروزی شیرین فوتبال

تیم ملی فوتبال زیر 15 سال ایران که پیشتر سرگروهی اش را با برد برابر تیم های اندونزی و هنگ کنگ قطعی کرده بود در بازی با عربستان هم حریف را 5 گله کرد. گل هایی که توسط میثم ناصحی (30)، مهدی رحیمی (40)، حسین شجیع (55)، محمد گروسی (65) و علی نجفی (66) به ثمر رسیدند. این بازی که در فاصله 90 کیلومتری از کمپ اصلی ورزشکاران برگزار شد را علی کفاشیان ، مهدی کرباسیان ، رباب شهریان ، علی رغبتی ، زارع ، میثم تمهیدی و علی محسنی از مسئولان کاروان اعزامی جمهوری اسلامی و همچنین سبحانی و ادیبی سرکنسول و مسئول کنسولی سفارت ایران در شانگهای به تماشا نشستند و بعد از بازی با حضور در رختکن تیم ملی به شاگردان علی طهماسب زاده تبریک گفتند.


شیرجه روی شجاع ایران در جمع فینالیست ها

حامد بزمی جوان شیرجه روی تیم ملی ایران در این بازی ها عملکردی فوق العاده برای این رشته ورزشی مان داشت. در حالی که پیش بینی اولیه اعضای کاروان حذف او در دور مقدماتی بود اما حامد توانست به جمع فینالیست ها برسد و از بین 12 نفر در جایگاه نهم بایستد. رضا حقیقی سرپرست تیم ملی شنا درباره او می گوید:« ما از عملکردش راضی هستیم .

 از ابتدا هم می دانستیم که او شانسی حتی برای رسیدن به فینال ندارد اما مربی اش از حامد راضی بود و او توانست پله یازدهم دور مقدماتی اش را در کمتر از چند ساعت به جایگاه نهم برساند. شاید او در برتاب اولش از این پرتاب کمی بهتر کار می کرد حالا به جای نهم ، پنجم می شد. البته از یاد نبریم که این اولین اعزام حامد بود و او می تواند خیلی بهتر از این ها باشد. البته باید از کمیته ملی المپیک برای حسن اعتماد شان به او تشکر کنم.»


هندبالی ها باز هم سزاوار باخت نبودند

تیم ملی هندبال ایران در دور دوم بازی ها با نتیجه 29 بر 24 و در یک جدال نفس گیر مغلوب تیم ملی کره یکی از بهترین تیم های آسیا شد. بچه های تیم ملی هندبال باید در دو روز آینده این بازی ها با تیم های کویت و عربستان بازی کنند اما سلیمی مربی این تیم و دستیار اکبرآبادی می گوید:« سرمربی تیم از عملکرد بچه ها راضی بود. هنوز چیزی را از دست ندادیم. این بچه های ما توان موفقیت در دو بازی بعدی شان را دارند اگرچه با تیم های قدرتمندی بازی داریم.»


درخشش پسران تنیس روی میز

اعضای تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان ایران هم در روز نخست رقابت داشتند. 2 دختر تیم ملی در این بازی ها نتیجه موفقی نداشتند اما هر دو ورزشکار پسر تیم ملی با دو پیروزی به مرحله بعد راه یافتند متین لطف الله نسبی با دو پیروزی بزرگ برابر حریفان سنگاپوری و قزاق فردا برای سرگروهی با حریف قدرتمند مالزیایی رقابت می کند و سروش امیری نیا هم با دو پیروزی برابر حریفانی از فلسطین و مالدیو برای سرگروهی به مصاف حریفی از سنگاپور می رود.


ناکامی مطلق تیم ملی جودو

تیم ملی جودوی ایران در روز نخست بازی ها دو ورزشکار داشت که هر دوی این ورزشکاران با شکست در دور اول از رقابت ها حذف شدند.


بسکتبالیست ها به کره خسته باختند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ تیم ملی بسکتبال 3 نفره ایران در بازی نخست خود برابر تیم ملی کره جنوبی با نتیجه 17 بر 15 مغلوب شد. کره ای ها یکساعت قبل از بازی با ایران هم یک بازی دیگر انجام داده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین