کد خبر: ۲۰۶۳۸۹
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲

بازار مسکن در انتظار سیاست‌های دولت روحانی

رئیس اتحادیه کشوری مشاوران املاک با اشاره به ادامه رکود کاهشی قیمتها در بخش مسکن، گفت: تا زمانی که سیاستهای بخش مسکن از سوی وزیر جدید راه و شهرسازی اعلام نشود، تغییر زیادی در بازار بوجود نمی آید.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مصطفی قلی خسروی در گفتگو با مهر با تاکید بر اینکه هنوز تغییری در وضعیت بازار مسکن به وجود نیامده است، گفت: تا زمانی که سیاستهای بخش مسکن از سوی وزیر جدید راه و شهرسازی اعلام نشود تغییر زیادی در بازار بوجود نمی آید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بازار مسکن رکود چند ماه گذشته را ادامه می دهد، اظهار داشت: قیمتها تابعی از وضعیت اقتصادی کشور هستند و هنوز هم با توجه به جهش قیمتی مسکن در سال گذشته، نرخها بالاست؛ بنابراین تا زمانی که کاهش قیمت به وجود نیاید رکود هم ادامه دارد.

رئیس اتحادیه کشوری مشاوران املاک با اشاره به اینکه حباب 13 درصدی بازار مسکن هنوز  برطرف نشده است، افزود: اجاره بها هم هنوز با نرخهای بالا تعیین می شود که این موضوع به دنبال افزایش قیمت در سال گذشته رخ داد؛ بنابراین هنوز هم کاهش قیمتی در این بخش نداشتیم.

خسروی تصریح کرد: هربار در سالهای 68، 86 و 91 که قیمتها بالا رفت دیگر به قیمتهای قبلی بازنگشت؛ بنابراین باید منتظر اجرای سیاستهای دولت فعلی بود تا تاثیر آن بر بازار مسکن مشخص شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین