کد خبر: ۲۰۶۶۶۱
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۸

بازی‌های آسیایی نوجوانان/ اسدی مدال نقره دوی 1500 متر را کسب کرد

ملی‌پوش دوی 1500 متر ایران مدال نقره دومین دوره بازی‌های آسیایی نوجوانان را به دست آورد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته ملی المپیک، عطا اسدی، دونده ١٥٠٠ متر ایران در فینال دومین دوره بازی‌های آسیایی نوجوانان در نانجینگ چین با رکورد ٤ دقیقه و ٥ ثانیه و نهم صدم ثانیه پس از دونده چینی دوم و صاحب مدال نقره مسابقات شد.

اسدی در دور مقدماتی با رکورد ٤ دقیقه و ٢٤ ثانیه در رده نخست قرار گرفته بود اما ایمان طالبی‌رسا، دیگر دونده ١٥٠٠ متر ایران با رکورد ٤ دقیقه و ٢٨ ثانیه و ٦٨ صدم ثانیه دهم شد و از مدال بازماند. دوندگان چینی نیز مدال طلا و برنز این مسابقه را از آن خود کردند.

همچنین صادق مردانی و میثم عبداللهی‌پور به ترتیب با قرار گرفتن در رده‌های ششم و نهم رقابت‌های پرش طول، شانس کسب مدال را از دست دادند. مردانی ٦.٦٢ متر پرید و عبداللهی‌پور ٦.٤٨ متر رکورد زد.

در این پیکار نمایندگان چین‌تایپه، چین و کره‌جنوبی اول تا سوم شدند.

جواد شوریابی با رکورد ١٤ ثانیه و ٦٨ صدم ثانیه و با قرار گرفتن در رده دوم مسابقه ١١٠ متر با مانع، فینالیست دومین دوره بازی‌های آسیایی نوجوانان شد. دونده مالزیایی هم با رکورد ١٤ ثانیه و ٤٢ صدم ثانیه مقام اول این ماده را به خود اختصاص داد اما سجاد حسن‌بیک، دیگر نماینده ایران در پیکار ١١٠ متر مانع با رکورد ١٥ ثانیه و ٢٠ صدم ثانیه در دور مقدماتی هشتم شد و از راهیابی به فینال بازماند.

فینال ١١٠ متر مانع فردا شب ساعت ١٠ به وقت محلی برگزار می‌شود اما پیش از آن شوریابی در ٤٠٠ متر مانع هم در دور مقدماتی به میدان می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین