کد خبر: ۲۰۶۹۳۰
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۴
با واکنش به گزارش مجلس؛

«پرتو» هم حادثه 22 بهمن قم را محکوم کرد

در پی انتشار گزارش حادثه 22 بهمن قم در 16 مردادماه که در آن از هفته‌نامه پرتو هم نام برده شده بود، این هفته‌نامه با انتشار جوابیه به این گزارش واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزراش ایسنا؛ در این جوابیه آمده است: «در رابطه با حادثه 22 بهمن قم به اطلاع عموم می‌رساند که از نقطه نظر هفته‌نامه پرتو، حادثه مزبور، غیرقابل قبول بوده و محکوم است، ولی ارتباطی با این نشریه ندارد و ای کاش در خلال 2000 ساعت نفر کار تحقیقی و جلسات مستمر اعضای محترم کمیته تحقیق مجلس با نهادها، شخصیت‌ها و افراد ذیربط که در گزارش مزبور مورد اشاره قرار گرفته، جلسه‌ای هم با مسوولان پرتو برگزار می‌شد تا برخی از کسانی که اساسا هیچ‌گونه عضویتی در پرتو نداشته و ندارند (مانند آن‌چه در بند 10 آمده است) به عنوان افراد پرتو مطرح نمی‌شدند و اعتبار گزارش مجلس محترم مخدوش نمی‌گردید ولی دریغ از حتی یک تماس تلفنی! و اگر در مورد یکی از اعضای پرتو، نکته‌ای مطرح شده، امری شخصی بوده که طبعا وی پاسخ داده و خواهد داد ولی به هر حال به این هفته‌نامه ارتباطی ندارد. سزاوار بود دوستان کمیته تحقیق عنایت می‌کردند که با آن قضاوت غیردقیق در مورد هفته‌نامه‌ای که به عنوان مدافع ارزش‌های اسلام و انقلاب شناخته می‌شود چه افراد، روزنامه‌ها و گروه‌هایی در داخل و خارج خوشحال و کدامیک متاسف شدند.

در پایان توفیق روزافزون نمایندگان محترم مجلس در خدمت به انقلاب اسلامی، منویات رهبر معظم انقلاب، خون شهدا و مردم عزیز را مسالت داریم.

محمود دهقانی مدیر مسئول هفته‌نامه پرتوسخن»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین