کد خبر: ۲۰۶۹۳۲
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۶

جعفرزاده: جوسازی‌ها علیه سرپرست‌ وزارتخانه‌ها از روی حبّ و بغض است

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، جوسازی‌ها ضدسرپرست‌وزارتخانه‌ها را از روی حب و بغض خواند و گفت:‌این نقدها منطقی و کارشناسی نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خانه ملت درباره افرادی که برای سه وزارتخانه علوم، آموزش و ورزش و جوانان از سوی دولت به مجلس معرفی خواهند شد، ‌گفت: هر فردی برای تصدی این وزارتخانه‌ها به مجلس معرفی شود، باید توانمندی و رزومه او متناسب با سازمان یا وزارتخانه‌ای که متولی آن خواهد شد، ارزیابی شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی حاشیه‌سازی‌های سیاسی که درباره افراد صورت می‌گیرد، تصریح کرد: نباید مسائل حاشیه‌ای و درگیری‌های سیاسی گذشته را در بررسی کارشناسی و حرفه‌ای افراد برجسته کرد؛ بلکه بحث‌ها باید تخصصی و متناسب با مسئولیتی باشد که فرد می‌خواهد قبول کند.

جعفرزاده تاکید کرد: برخی جوسازی‌های که این روزها ضدسرپرست‌وزارتخانه‌ها می‌شود، از حب و بغض است و نه نقدهای منطقی و کارشناسی.

وی افزود: روحانی به قولی که به مقام معظم رهبری درباره معرفی هرچه سریعتر کابینه داده بود، اشاره کرد و اکنون نیز سزاوار است مجلس نهایت همکاری را با دولت یازدهم داشته باشد تا به دلیل اوج مشکلاتی که در کشور وجود دارد، دولت بتواند هرچه سریعتر برنامه‌های خود را اجرایی کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: روحانی منتخب مردم است و نیاز بود نهایت همراهی از طرف مجلس با دولت یازدهم انجام شود زیرا اگر کابینه اول رییس‌جمهور رای نمی‌‌آورد، او می‌توانست مدعی شود که مجلس همکاری لازم را برای تحقق شعارهایش نداشته است.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، با بیان اینکه 3 نفر از کابینه دولت یازدهم جا مانده‌اند، گفت: نمایندگان مجلس باید همکاری لازم را با دولت برای انتخاب سه نفر بعدی داشته باشند تا او بتواند کار همه‌جانبه خود را شروع کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین