کد خبر: ۲۰۷۰۳۶
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۳
بعد از توقف روزنامه «وطن امروز» به صاحب امتیازی «مهرداد بذرپاش»، روزنامه «تماشا» که به همراه روزنامه هفت صبح به جریان احمدی نژاد - مشایی منتسب است، با روی کار آمدن دولت جدید پس از 646 شماره به پایان فعالیت روزانه خود رسید و هنوز منبع مالی این دو روزنامه رنگی و پرهزینه نزدیک به دولت احمدی‌نژاد اعلام نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: روزنامه تماشا که در مجاورت هفت صبح آماده و منتشر می‌شد و بخشی از تحریریه آنها مشترک بود، اردیبهشت‌ماه سال 90 با مشی فرهنگی و ورزشی شروع به کار کرد.

یکی از اعضای تحریریه تماشا در همان زمان گفته بود که این روزنامه توسط حامیان معنوی روزنامه هفت صبح منتشر خواهد شد اما حالا بدون اعلام دلیل توقف فعالیت، آخرین شماره آن روز پنجشنبه 31 مردادماه منتشر شد و تنها در کنار لوگوی این روزنامه نوشته شده: «به زودی منتظر تماشای متفاوت باشید». بنابر شنیده‌ها قرار است این روزنامه به صورت هفتگی و یا گاهنامه منتشر شود.

اما روزنامه وطن امروز در شماره آخر خود که یک ماه پیش منتشر شد تاکید داشت که دلیل توقف فعالیتش خوردن کفگیر به ته دیگ است؛ البته از لحاظ مالی. این در حالی بود که همزمانی ته کشیدن هزینه انتشار با تغییر دولت، این شائبه را ایجاد کرده بود که چطور این روزنامه تا زمانی که دولت احمدی‌نژاد بر سر کار بوده توان تامین هزینه‌هایش را داشته است؟ از سوی دیگر کارشناسان معتقدند که روزنامه‌های مشابه آنها با شکست سنگین در انتخابات به لحاظ گفتاری نیز کفگیرشان به ته دیگ رسیده است.

 به گزارش ایسنا به نقل از انصاف نیوز، با توجه به مسئولیت‌های دولتی صاحبان برخی روزنامه‌ها از جمله مدیرعاملی مهرداد بذرپاش در مجموعه بزرگ اقتصادی شستا در دولت احمدی‌نژاد، و با توجه به شائبه منبع تامین مالی این روزنامه‌ها، بهتر است که صاحبان آنها گزارشی از میزان پولی که از وزارت ارشاد در دوره فعالیت خود گرفته‌ اند و نیز میزان تبلیغات دولتی که در این سال‌ها دریافت کرده اند به مردم منتشر کنند و در غیر این صورت نهادهای ناظر در این‌باره دست به تحقیق بزنند.

بازدید از صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین