کد خبر: ۲۰۷۷۳
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۸۴ - ۱۹:۱۸

انحراف جوانان با جشنهای سازمان ملی جوانان!

آفتاب‌‌نیوز : لاله افتخاری افزود : علی رغم اینکه مسئولان قبلی سازمان ملی جوانان مجوز سفرهای خارج از کشور نداشته و این امر در مصوبات و قوانین سازمان نیز تاکید شده است اما تحقیق و تفحص از سازمان مذکور نشان می دهد که سفرهایی با هزینه های بالا صورت گرفته که قانونی نبوده است.
 
وی گفت: حدود یکسال از تحقیق و تفحص از سازمان ملی جوانان می گذرد و در این مدت با حضور کارشناسان و صاحبنظران ،گزارشاتی از تخلفات متعدد در این سازمان بدست آمده است . 

افتخاری افزود : حمایت از برخی تشکل های غیر دولتی جزء موارد تخلف سازمان محسوب می شود ، به گونه ای که حمایت از تشکل ها بدون در نظر گرفتن موارد قانونی صورت گرفته و از سوی دیگر بدرستی مشخص نیست که اعطای مجوز به برخی تشکل ها بر چه اساسی بوده است .


افتخاری ، برگزاری جشن ها و مراسم های سازمان ملی جوانان طی دوره ریاست عبادی را خارج از شئونات اسلامی و مقررات دانست و تصریح کرد : اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس بارها نسبت به برگزاری های جشن های سازمان ملی جوانان اعتراض داشته اند اما از سوی مسئولان سازمان نسبت به این امر توجهی صورت نگرفت . 

عضو کمیته تحقیق و تفحص از سازمان ملی جوانان در ادامه ، گفت : اهداف سازمان از برگزاری جشن ها بدرستی شفاف نبوده و نه تنها در راه تعالی و پیشرفت جوانان نبوده ، بلکه باعث ایجاد انحرافاتی نیز در آنها شده است .




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین