کد خبر: ۲۰۸۵۱۱
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷

سلطانی فر :اصلاح طلبان برای بدست آوردن خاکریزهای از دست رفته برنامه دارند

نمایندگان اصلاح طلب مردم در مجلس و شورای شهر بر حضور اصلاح طلبان در صحنه سیاسی کشور تاکید کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مسعود سلطانی فر عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران در گفتگو با مهر، با اشاره به برنامه اصلاح طلبان در عرصه سیاسی کشور و رقابت های انتخاباتی گفت: بالاخره مجموعه فعالان سیاسی هیچ وقت در منزل نمی نشینند بلکه خود را برای هر صحنه و کشمکش سیاسی آماده کرده و برنامه ریزی می کنند.

وی  با بیان اینکه اصلاح طلبان قطعا برای انتخابات آینده  مجلس در حال برگزاری جلسه ، بحث و گفتگو و برنامه ریزی هستند گفت: اینکه ما بخواهیم برنامه نهایی خودمان را امروز مطرح کنیم نمی شود بلکه این مباحث برای آینده است.

وی گفت: ما معتقدیم هر کسی باید در کشور از راه دموکراتیک و قانونی حق خودش را بگیرد و اصلاح طلبان در تلاشند تا با برنامه ریزی خاکریزیهای از دست رفته را یکی یکی بدست آورند.

در پاسخ به این سئوال که به نظر شما کابینه روحانی چقدر توانسته است انتظارات اصلاح طلبان را برآورده کند خاطرنشان کرد: در مجموع افراد کارآزموده و با تجربه ای در دولت وجود دارند و من امیدوارم بتوانند اوضاع کشور را سرو سامان دهند.

وزیر پیشنهادی سابق روحانی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان در خصوص معرفی صالحی امیری به عنوان وزیر جدید ورزش و جوانان از سوی روحانی گفت: صالحی امیری مدیر بسیار مجرب و توانمندی است وی قطعا میزان موفقیتش در وزارت ورزش و جوانان بیش از من خواهد بود و توصیه می کنم همه کمک کنیم تا او رای بیاورد.

سلطانی فر در پاسخ به این سئوال که گفته می شود شاید صالحی امیری به دلیل مواضع سیاسی اش موفق به کسب رای اعتماد از مجلس نشود گفت: مواضع سیاسی صالحی امیری کاملا حکومتی است و به چارچوب هایی که باید باور داشته باشد کاملا اعتقاد دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین