کد خبر: ۲۰۸۵۲۷
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۷

آخرين وضعيت مصدومين تيم استقلال پيش از ديدار با پرسپوليس

معاون پزشكي باشگاه استقلال با بيان اينكه «هاشم بيگ زاده» كه تحت عمل جراحي بيني قرار گرفته نياز به يك هفته استراحت دارد، گفت: وضعيت «اميرحسين صادقي» و «خسرو حيدري» پس از انجام تست مشخص مي شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: «امين نوروزي» در خصوص آخرين وضعيت «هاشم بيگ‌ زاده» اظهار داشت: اين بازيكن با توجه به صدمه شديدي كه در بازي مقابل استقلال خوزستان از ناحيه غضروف بيني متحمل شده بود، با نظر پزشك جراح، ديروز (يكشنبه) تحت عمل جراحي قرار گرفت و نياز به يك هفته استراحت دارد تا پس از آن دوباره بتواند دويدن را شروع كند.

وي با اشاره به مصدوميت «اميرحسين صادقي» در بازي مقابل استقلال خوزستان افزود: صادقي از ناحيه كمر دچار مشكل شده است كه ديروز و امروز تحت فيزيوتراپي قرار گرفت. قرار است فردا از اين بازيكن تست بگيريم تا وضعيت كلي‌ او مشخص شود.

معاون پزشكي باشگاه استقلال درباره «خسرو حيدري» نيز گفت: حيدري هم كه مقابل استقلال اهواز تعويض شد، گرفتگي از ناحيه پشت عضلات ساق دارد كه قرار است امروز از او در اين خصوص تست بگيريم.

نوروزي همچنين از بازگشت «احمد جمشيديان» به تمرينات خبر داد و تصريح كرد جمشيديان از امروز (دوشنبه) دويدن را شروع مي‌كند.

به گزارش ايرنا، تيم فوتبال استقلال تهران ساعت ۱۸ و ۵۰ دقيقه روز جمعه هفته جاري در شهرآورد پايتخت به مصاف پرسپوليس تهران مي رود و در اين ديدار «هاشم بيگ زاده» را به دليل مصدوميت در اختيار نخواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین