کد خبر: ۲۰۹۰۷۸
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۶

5 کشته و زخمی در یک نزاع دسته‌جمعی در کهگیلویه و بویراحمد

در یک حادثه تأسف‌بار در منطقه چین لوداب از توابع شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد متأسفانه پنج نفر از اهالی این روستا در یک نزاع دسته جمعی کشته و زخمی شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: رسولی با بیان اینکه مصدومین با چهار دستگاه آمبولانس مرکز 115 به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال یافتند، ادامه داد: وضعیت عمومی 2 نفر از مصدومین وخیم گزارش شده که یک نفر به شیراز اعزام شده و دیگری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی یاسوج تحت درمان است.

به گزارش فارس، ضیاء رسولی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روز گذشته و در  پی اعلام مردمی به مرکز پیام 115 مبنی بر یک مورد درگیری دسته جمعی که منجر به جراحات عده‌ای در روستای چین از توابع لوداب شده، بلافاصله چهار واحد امدادی  جاده‌ای و شهری اورژانس 115 به محل اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این حادثه تأسف‌بار، پنج نفر از مصدومین که با اسلحه‌های شکاری مورد اصابت ساچمه قرار گرفته بودند تحویل تیم امدادی اعزامی در منطقه مارگون داده شدند.

* حال دو نفر از مصدومین وخیم است

دبیر مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: متاسفانه یکی از مصدومین درگیری که مردی 24 ساله بود قبل از رسیدن نیروهای امدادی بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد و اقدامات پیش‌بیمارستانی، درمان‌های اولیه، پانسمان جراحات و کنترل خونریزی و سرم‌تراپی برای نجات چهار مصدوم دیگر- سه مرد و یک زن- انجام شد.

رسولی با بیان اینکه مصدومین با چهار دستگاه آمبولانس مرکز 115 به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال یافتند، ادامه داد: وضعیت عمومی 2 نفر از مصدومین وخیم گزارش شده که یک نفر به شیراز اعزام شده و دیگری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی یاسوج تحت درمان است.

* مردم زمان را برای تماس با 115 از دست ندهند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آمادگی نیروهای امدادی این مرکز برای خدمت‌رسانی در هر حادثه‌ای خاطرنشان کرد: شهروندان همواره در نخستین ثانیه‌های وقوع یک حادثه مرکز 115 را در جریان حادثه قرار دهند تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن اقدامات لازم را برای نجات جان افراد و حادثه‌دیدگان انجام دهیم.

رسولی گفت: در زمان وقوع حوادثه، این ثانیه‌ها هستند که در نجات جان یک انسان مؤثر هستند، پس مردم زمان را برای تماس با تلفن 115 در مواقع مشاهده یک حادثه از دست ندهند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از آمادگی کامل و کاهش قابل ملاحظه حضور نیروهای امدادی در محل حادثه خبر داد.

این حادثه، ساعت 19 روز پنچ شنبه ساعت در منطقه لوداب رخ داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین