کد خبر: ۲۰۹۰۹۱
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۹
حاشیه دربی 77

گرمازدگی برخی مأموران و سقف‌های ترک‌خورده آزادی/ هوادار استقلال از حال رفت، پرسپولیسی‌ها نارنجک زدند

به دلیل گرمای هوا ماموران نیروی انتظامی حاضر در ورزشگاه آزادی دچار گرمازدگی شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: فارس نوشت: تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت 18:50 دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که تقریبا وضعیت بیرون ورزشگاه به طوری است که ازدحام هواداران هر لحظه مخصوصا افرادی که بلیت‌های الکترونیکی دارند به سمت ورزشگاه بیشتر می‌شود.

* تابلوهایی برای افرادی که از بلیت الکترونیکی استفاده می‌کنند در طول مسیر ورزشگاه آزادی نصب شده تا آنها با خواندن این تابلوها راحت بتوانند به ورزشگاه بیایند.

* در مقابل در غربی ورزشگاه با توجه به اینکه ماموران نیروی انتظامی از ساعت‌ها قبل از بازی در ورزشگاه حضور دارند چند تن از ماموران دچار گرمازدگی شدند و ماموران اورژانس نیز به صورت سرپایی به دنبال رفع مشکلات آنها هستند.

* آمبولانس‌های هلال احمر نیز در اطراف ورزشگاه مستقر هستند و به هوادارانی که دچار مشکلاتی هستند سرویس دهی می‌کنند.

* لیدرهای باشگاه پرسپولیس فشفه‌هایی که جدیدا از هند خریداری کردند می‌خواهند به ورزشگاه آزادی بیاورند و در همین باره به دنبال مجوز از نیروی انتظامی هستند البته تا این لحظه این مجوز به آنها داده نشده است.

* سقف‌های ترک خورده ورزشگاه آزادی که هر روز از دیروز بدتر می‌شود سوژه اصلی دوربین‌های تلویزیونی است نکته جالب اینکه این سقف‌ها اطرافشان بسیار خیس و کلا از بین رفته که چند جای ترک خورده آن در نزدیکی جایگاه خبرنگاران است.

* دادگاه ویژه‌ای که در مقابل تونل ورودی ورزشگاه آزادی مستقر شده بسیار شلوغ است و حدود 50 هوادار متخلف به وضعیتشان در آنجا رسیدگی می‌شود.

* از آوردن هر گونه وسایل پرتابی مانند ظروف یک بار مصرف که در آن آب است جلوگیری می‌شود و به هواداران توصیه می‌شود که از آب‌هایی که داخل مشمای فریزر و یا جعبه‌های ساندیس است استفاده شود.

* بیرون ورزشگاه نیز مشکلاتی بین هواداران در مقابل در غربی پیش آمد که با پا درمیانی نیروی انتظامی این مشکلات حل شد.

* پوسترهای بزرگی از علی دایی در دست هواداران تیم فوتبال پرسپولیس که در حال ورود به ورزشگاه هستند است که روی آنها نوشته شده با تو در دربی نگران نیستیم.

در حالی که سه ساعت تا آغاز دربی 77 باقی مانده است یک گروه سرود که ناشنوا بودند، به اجرای مراسم پرداختند و در پایان مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.

*یکی از هواداران از حال رفت که بلافاصله توسط پزشکان حاضر در ورزشگاه مورد درمان قرار گرفت.

*کاورهای متحدالشکلی بین عکاسان و تصویربردان توزیع شد.

* هواداران سپولیس نارنجک دست دست سازی را در پیست تارتان پرتاب کردند.

* طبقه اول جایگاه تماشاگران پرسپولیس پرکرد و این درحالی است که جایگاه استقلالی ها حدود دو هزار هوادار جا دارد.

* هوادران پرسپولیس با شعار « به احترام سردار 6 تایی ها خبردار» برای رقیب خود کری خواندند.

* کوچولوهای استقلال و پرسپولیس مثل سالهای گذشته وارد زمین شدند و با یکدیگر رقابت می کنند. جالب اینجا است که هر دو تیم  ابتدا با کاورهای با رنگ اصلی سفید وارد میدان شدند و رگه های از قرمز و آبی روی پیراهن های آنها دیده شد ولی بلافاصله پیراهن های اصلی خود را به تن کردند.

* هر دو تیم به محض ورود به زمین مورد تشویق قرار گرفتند.

 مهدی حب درویش نوجوانی را همراه خود آورده بود که به همراه او روپایی می زد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین