کد خبر: ۲۰۹۵۹۱
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۱

ممنون حسین سوگند ریاست جمهوری یاد کرد

رئیس جمهور جدید پاکستان در حالی از امروز به صورت رسمی به قدرت رسید که چالش مقابله با شبه نظامیان طالبان و حل بحران انرژی مهمترین اولویت های وی خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ ممنون حسین تاجری مورد احترام از شهر کراچی پایتخت اقتصادی پاکستان است که دوازدهمین رئیس جمهور این کشور به شمار می رود. مقابله با شبه نظامیان طالبان، حل بحران کمبود انرژی و بازسازی اقتصاد پاکستان مهمترین برنامه های رئیس جمهور جدید این کشور خواهد بود.

ممنون حسین در مراسم کوتاهی با حضور وزیر دادگستری پاکستان رسما سوگند ریاست جمهوری یاد کرد. نواز شریف نخست وزیر و آصف علی زرداری رئیس جمهور پیشین پاکستان نیز در مراسم ادای سوگند ریاست جمهوری شرکت داشتند. ممنون حسین برای ادای سوگند ریاست جمهوری کلاهی مشکی شبیه محمد علی جناح پایه گذار اصلی پاکستان بر سر داشت.

ممنون حسین ۷۳ ساله روز ۳۰ جولای توسط اعضای ۴ شورای ایالتی و پارلمان فدرال پاکستان به عنوان رئیس جمهور جدید این کشور برگزیده شده است. حزب مردم پاکستان به رهبری زرداری در انتخابات ماه می در برابر حزب مسلم لیگ شکست خورد و نواز شریف برای سومین بار به نخست وزیری پاکستان رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین