کد خبر: ۲۰۹۶۶۱
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹

سبحانی‌نیا: تشکیل جلسه در ساختمان لادن جز برای امور ضروری کشور منع شرعی دارد

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به برگزاری جلسات هیأت دولت سابق در ساختمان لادن، گفت: تشکیل جلسه در ساختمان لادن که متعلق به اموال دولت است، جزء برای امور انجام ضروری کشور جایز نیست و منع شرعی دارد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسین سبحانی‌نیا در گفت‌و‌گو با خانه ملت، با اشاره به برگزاری جلساتی با حضور اعضای دولت سابق در ساختمان لادن، گفت: صرف ارتباط اعضای دولت قبلی با یکدیگر فی النفسه این کار منع و اشکالی ندارد و طبیعی است افرادی که چند سال با هم کار کرده‌اند، ارتباطات قبلی خود را حفظ کنند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، افزود:انعکاس  تشکیل جلسات هیأت دولت سابق در رسانه‌ها، مشابه آنچه این افراد در سال‌های قبل یعنی زمان حضور در پاستور داشته‌اند، ذهنیت خوبی را برای جامعه ایجاد نمی‌کند، از این‌رو این افراد اگر می خواهند جلساتی داشته باشند باید در جای دیگری برگزار شود.

وی ادامه داد: برگزاری این جلسات در محلی که به عنوان دفتر رئیس جمهورسابق در نظر گرفته شده استفاده از بیت المال و اموال عمومی است و در اینجا اگر اقدامات و نشست‌هایی برای غیر از کارهای عمومی و جاری کشور و عام المنفعه انجام شود، شبهاتی به وجود می‌آورد.

سبحانی‌نیا تاکید کرد: من با اصل استفاده رییس جمهور قبلی از یک دفتر مخالف نیستم و از اساس خوب است که روسای جمهور قبلی دارای متانت و شأنی باشند و امکاناتی در اختیار آن ها قرار گیرد اما این امکانات باید در جهت استحکام نظام و وحدت جامعه باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، افزود: اگر شبهه تفرقه و اختلاف در این راستا صورت گیرد به هیچ وجه استفاده از آن دفتر و برگزاری آن نشست ها جایز نیست و آثار منفی از خود به جای می گذارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس، تصریح کرد: ضمن این که به ارتباطات عاطفی افراد دولت قبلی احترام می‌گذارم اما برگزاری این نشست‌ها مشابه آنچه در گذشته بوده، در مکانی که بیت المال تلقی می‌شود و برای حفظ شأن رئیس جمهور سابق در نظر گرفته شده اگر از آنجا مسائلی القا شود که برای جامعه ضرورتی ندارد، کار مثبتی نبوده و جایز نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین