کد خبر: ۲۰۹۹۸۵
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۰

گشايش همزمان چهار نمايشگاه بين‌المللي در تهران

نمايشگاه هاي بين المللي ماشين آلات و مواداوليه بيسكويت، شيريني و شكلات ايران، نوشيدني ها و صنايع وابسته، صنعت نان و نمايشگاه آموزشي و كمك آموزشي همزمان روز پنجشنبه ۲۱ شهريور در تهران گشايش يافت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در دوازدهمين نمايشگاه بين المللي ماشين آلات و مواداوليه بيسكويت، شيريني و شكلات ايران ۱۷ شركت خارجي از ايتاليا، مالزي، هند، كره جنوبي، آمريكا، اسپانيا، تركيه، امارات عربي متحده ، چين، فرانسه، انگليس و اسلووني جديدترين ماشين آلات بسته بندي و توليدات خود را در كنار توليدات ۲۲۴ شركت ايراني به نمايش گذاشته است. 

در پنجمين نمايشگاه بين المللي نوشيدني ها و صنايع وابسته نيز سه شركت خارجي از آلمان، سوييس و چين آخرين دستاوردهاي خود را در حوزه ماشين آلات و توليدات اين صنعت در كنار توانمندي هاي ۱۱۰ شركت داخلي در سالن هاي ۶ و ۷ عرضه كردند. 

درهفتمين نمايشگاه بين المللي صنعت نان همچنين چهار شركت از آلمان، چين و اسپانيا به همراه ۸۲ شركت داخلي حضور دارد و علاوه بر عرضه آخرين ماشين آلات و دستاوردهاي فناوري آرد و نان و صنايع وابسته؛ خمير مايع و بهبود دهنده، صنايع بسته بندي، تجهيزات آزمايشگاهي، و فناوري هاي ساخت سيلو را در سالن هاي ۸ و ۹ عرضه كرده اند. 

به گزارش ايرنا، نخستين نمايشگاه آموزشي و كمك آموزشي نيز با مشاركت ۹۹ شركت داخلي در سالن هاي ۳۵ و ۳۸ محل عرضه آخرين نشريات آموزشي و كمك آموزشي در مقاطع مختلف مدارس و دانشگاه ها و همين طور تابلوهاي نوين آموزشي است. 

اين نمايشگاهها تا ۲۴ شهريور از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دايمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران آماده بازديد علاقه مندان است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین