کد خبر: ۲۰۹۹۸۹
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۴

توسعه پارس جنوبي اولويت وزارت نفت است

معاون وزير نفت ومديرعامل شركت ملي گاز ايران گفت: توسعه و افزايش توليد گاز در ميدان مشترك پارس جنوبي از اولويت هاي اصلي وزارت نفت خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: پايگاه اطلاع رساني سازمان منطقه ويژه پارس روز پنجشنبه به نقل از حميدرضا عراقي در بازديد از منطقه ويژه پارس اعلام كرد: عسلويه به عنوان پايتخت انرژي كشور درخط مقدم جبهه اقتصادي قرار دارد و اميدواريم با تلاش شبانه روزي نيروهاي صنعت نفت بار ديگر عزت و اقتدار ايران اسلامي را در عرصه دانش و فناوري به جهانيان نشان دهيم. 

وي با اشاره به لزوم تمركز بر اتمام واحدهاي درحال تكميل با پيشرفت فيزيكي بالا، تمدن عظيم صنعتي پارس جنوبي را برگ زرين اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران در مواجهه با تحريم هاي ظالمانه و توانمندي متخصصان داخلي در خودكفايي و استقلال نظام عنوان كرد. 

معاون وزير نفت گفت: صنعت نفت با بسيج همه امكانات خود و تمركز و توجه ويژه بر منطقه پارس جنوبي، تلاش خود را معطوف به جهشي بزرگ در عرصه توليد گاز خواهد كرد. 

به گزارش ایرنا، معاون وزير و مديرعامل شركت ملي گاز ايران در سفر به عسلويه در راس هياتي و به همراهي مديران ارشد صنعت نفت و گاز كشور از تاسيسات مجتمع گازي پارس جنوبي، شركت پالايش گاز فجر جم و پالايشگاه گاز پارسيان ديدن كرد. 

شهرستان عسلويه در جنوب استان بوشهر واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین