کد خبر: ۲۱۱۱۴۱
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۱

سنجاقک از دست آندو پر کشید و توفانی در دل هواداران به پا کرد+تصاویر

آندو تیموریان دست هایش را می گشاید و سنجاقک کوچک پر می کشد ، بالهای اوست که توفانی به همراه دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: این یک باور عمومی است. اینجا و آنجا ندارد که دنیا جنینی است در حال سقط شدن. همه چیزش از هم اثر می پذیرند و باد ناشی از پر زدن های سنجاقکی کوچک در صحراهای آفریقا می تواند طوفانی عظیم به پا کند در اقیانوس اطلس در سوی دیگر از دنیا.

آندو روزهای خوبی را سپری نمی کرد. بازی های او بعد از نمایش دل انگیز در سئول ، با شکسته شدن دستش ، دیگر به دل نمی چسبید. سه ماه بعد اما او کیلومترها دور از خانه به یکباره اوجی دوباره گرفت. همه چیز اما از اتفاقی ساده رخ داد. بازی در هوای گرم و شرجی در نیمه اول خوشایند نبود.

استقلال گل خورده بود و حریف داشت فشار زیادی می آورد. آن وسط زمین اما اتفاقی افتاد ، یکباره و به اندازه بال زدن یک سنجاقک کوچک. آندو چشمانش خیره می افتد به کوچولوی زیبای روی چمن که می رود تا زیر پا له شود. او خم می شود ، حشره کوچک را بر می دارد و پر می دهد تا نجات پیدا کند.

بالهای سنجاقک اما توفانی به پا می کند. آندو که قبل از این زیر دست و پای بازیکن تایلندی تا مرز له شدن پیش رفته ، بال می کشید. یک پاس و شوتی باور نکردنی ، او استقلال را به جمع 4 تیم برتر آسیا می رساند.

به گزارش خبرآنلاین؛ بال های سنجاقک باز توفانی به پا کرد. این بار نه در اقیانوس اطلس که در دل میلیون ها هوادار استقلال چون تیم شان بعد از 12 سال دوباره به صف 4 تیم برتر آسیا می رسد.




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین