کد خبر: ۲۱۱۱۷۴
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۸

امام جمعه زاهدان: سايت‌های خبری حرمت اهل سنت را حفظ كنند

نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با اشاره به دروغ پردازي برخي سايت ها و وبلاگ هاي خبري در رابطه با زنان بلوچ و اهل سنت گفت: اهل سنت در ايران مردمي غيور و داراي غيرت مذهبي و ناموسي هستند و لازم است سايت هاي خبري حرمت اهل سنت را حفظ كنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: آيت الله عباسعلي سليماني در خطبه هاي امروز نماز جمعه زاهدان افزود: خبرسازي يكي از سايت هاي خبري و دنباله روي ديگر پايگاههاي اينترنتي در رابطه با زنان بلوچ و اهل سنت به نقل از يكي از علماي ديني از اساس دروغ بود و باعث ناراحتي اهل سنت بويژه در سيستان و بلوچستان شد.

عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه اهل سنت در تمام جهان داراي غيرت ناموسي هستند و اجازه نمي دهند زنان و دخترانشان به تنهايي سفر كنند، گفت: هم ميهنان اهل سنت ايران نيز مردماني غيور، ناموس دوست و داراي غيرت ملي و مذهبي هستند.

آيت الله سليماني خطاب به گردانندگان پايگاههاي خبري اينترنتي اظهار داشت: دامن زدن به دروغ پردازيها و شايعات اينچنيني وحدت ملي را مخدوش كرده و فرصت سوء استفاده در اختيار دشمن قرار مي دهد.

نماينده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سيستان و بلوچستان با اشاره به فرا رسيدن هفته گراميداشت دفاع مقدس ادامه داد: جانفشاني و ايثارگري رزمندگان باعث شكست دشمن شد چرا كه در جريان هشت سال جنگ تحميلي تمام غرب و شرق براي شكست ايران، به صورت يكپارچه از رژيم صدام حمايت كردند.

به گزارش عصر ایران؛ آيت الله سليماني گفت: تجهيز تسليحاتي و ارائه اطلاعات جاسوسي، نظامي و امنيتي به عراق، در اختيار قرار دادن دانش توليد سلاح حتي شيميايي و تقديم موشك هاي دوربرد از سوي غرب و شرق به رهبري آمريكا و شوروي در كنار حمايت كشورهاي منطقه از صدام فقط با هدف شكست ايران بود كه به لطف خدا نتيجه اي براي دشمن نداشت. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین