کد خبر: ۲۱۳۲۰۴
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی فردا یکشنبه اعلام خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر گفت: نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 14:00 فردا یکشنبه - 14 مهرماه - اعلام خواهد شد، لذا آن دسته از داوطلبانی که قبلاً در مرحله تکمیل ظرفیت ثبت‌نام اینترنتی انجام داده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون به آدرس www.azmoon .com از نتیجه خود اطلاع حاصل کنند.

اقبالی در ادامه افزود: پذیرفته‌شدگان می‌توانند در روز دوشنبه - 15مهرماه - به واحدهای موردنظر مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

رئیس مرکز آزمون در خصوص کسب اطلاع از جزئیات مرحله تکمیل ظرفیت گفت: اطلاعیه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و دکتری در روز یکشنبه -14 مهرماه - همزمان با اعلام اسامی، در سایت www.pubr-azmoon.com منتشر خواهد شد.

به گزارش ایسنا،رئیس مرکز آزمون توصیه کرد: داوطلبان می‌توانند در صورت مواجه شدن با هر سؤال یا ابهامی به سایت www.pubr-azmoon.com مراجعه کنند و در قسمت پرسش و پاسخ، سؤال خود را مطرح کنند و یا به آدرس الکترونیکی porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال نمایند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین