کد خبر: ۲۱۳۲۳۸
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰

تعیین هیئت رئیسه 13 فدراسیون ورزشی تا پایان سال جاری

رضا صالحی امیری گفت: برای تعیین هیئت رئیسه 13 فدراسیون ورزشی که با سرپرست اداره می شوند، تا پایان سال جاری اقدام خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرپرست وزارت ورزش و جوانان:فدراسیون کشتی و 12 فدراسیون دیگر که با سرپرست اداره می شود در برنامه ها قول دادیم تا پایان سال 92 تعیین تکلیف شوند و با برگزاری انتخابات طبق اساسنامه ها سرپرست تبدیل به رئیس خواهد شد و هیئت رئیسه تعیین می شوند

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دولت، درباره تعیین تکلیف فدراسیون های ورزشی که با سرپرست اداره می شوند، اظهار داشت: فدراسیون کشتی و 12 فدراسیون دیگر که با سرپرست اداره می شود در برنامه ها قول دادیم تا پایان سال 92 تعیین تکلیف شوند و با برگزاری انتخابات طبق اساسنامه ها سرپرست تبدیل به رئیس خواهد شد و هیئت رئیسه تعیین می شوند.

وی همچنین درباره سالم سازی محیط ورزش کشور گفت: نظام سالم سازی محیط ورزش را در برنامه ها داریم و  به صورت جدی بدون تبلیغات و بحث های رسانه ای این کار را تعقیب خواهیم کرد.

صالحی امیری تاکید کرد: نباید در فضای رسانه ای به این موضوع پرداخت و باید در یک فضای سیستمی، اصلاح روش ها، انتخاب مدیران صالح، نظام های کنترلی و حسابرسی این کار را تعقیب کنیم و با همکاری سازمان بازرسی کل کشور و سایر مراکز نظارتی این کار را دنبال خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین