کد خبر: ۲۱۴۲۴۱
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۹

وزیر کشور :رییس جمهوری حساسیت ویژه ای در انتخاب همه استانداران دارد

وزیر کشور که به منظور معرفی استاندار جدید سمنان به این استان سفر کرده است،گفت: رییس جمهوری حساسیت ویژه ای در انتخاب همه استانداران دارد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عبدالرضا رحمانی‏ فضلی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان تصریح کرد: دغدغه دکتر روحانی در انتخاب استانداران دولت تدبیر و امید برخورداری از دو مولفه مردمی بودن و ولایتمداری است.

وزیر کشور دولت یازدهم با اشاره به وعده‌های رییس جمهوری در تبلیغات انتخاباتی، ادامه داد: دکتر روحانی در انتخاب استانداران توجه ویژه‌ای به باور استانداران به برنامه‌های ایشان و معتدل بودن گزینه‌ها داشته است. همچنین دکتر روحانی تلاش کردند استانداری انتخاب شود که پاسخگوی مطالبات مردم بوده و ضمن شناخت از استان و مشکلات آن، رضایت مردم استان را نیز جلب کند.

وی با بیان این که رییس جمهوری حساسیت ویژه‌ای در انتخاب همه استانداران دارد، تصریح کرد: ایشان در انتخاب استاندار سمنان دغدغه ویژه ای داشتند و انتخاب آقای وکیلی به عنوان استاندار سمنان، نشان از این توجه ویژه دارد چرا که ایشان شخصی باتجربه و کارآمد است و دغدغه های مردم را به خوبی می شناسد.ضمن این که ایشان سمت‌های اجرایی مختلفی را در دیگر استان ها عهده دار بوده و از تجربه اجرایی خوبی برخوردار است .

به گزارش ایسنا، رحمانی فضلی ادای دین به خون شهدا را باری سنگین به دوش مسوولان خواند و اظهار امیدواری کرد: استاندار جدید سمنان در طول مسئولیت خود جوابگوی مطالبات به حق مردم این استان باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین