کد خبر: ۲۱۵۴۴۹
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰

شاخص بورس از استراحت برگشت/رشد محتاطانه بورس تهران

دماسنج بازار سرمایه در معاملات سومین روز هفته از استراحت یک روزه برگشت و با افزایش 300 واحدی مواجه شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دماسنج بازار سرمایه که در معاملات روز گذشته بعد از یک شورع طوفانی به استراحت رفته و با افت 1000 واحدی شاخص مواجه شد،امروز از استراحت برگشت و به رشد محتاطانه و آرام خود ادامه داد.

به این ترتیب در معاملات امروز دماسنج بازار سرمایه فراز و فرود زیادی را تجربه کرد و در نهایت با 300 واحد افزایش مواجه شد و به 73 هزار و 636 واحد رسید.

در بازار امروز شرکتهای مطرح بازار همچون تاپیکو،فولاد مبارکه،سرمایه گذاری غدیر،مخابرات،ملی مس،گل گهر،ارتباطات سیار،پتروشیمی فناوران و شازند،به همراه ایران خودرو ،گسترش نفت و گاز پارسیان،صندوق بازنشستگی و نفت بهران بیشترین تاثیر را در شاخص بورس گذاشته و در مقابل شرکتهای پالایشگاهی همچون پالایشگاه بندرعباس،پالایشگاه اصفهان،پالایشگاه تبریز،سرمایه گذاری امید،چادرملو،بانک ملت و صنایع شیمیایی ایران با افت خود مانع از رشد بیشتر شاخص بورس شدند.

در بازار روز دوشنبه شرکتهای سرمایه گذاری صنعت نفت،ایران خودرو،تاپیکو و مخابرات از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شده و شرکتهای پالایشگاه تبریز،اصفهان و مواد معدنی ایران بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

به گزارش ایسنا، در بازار امروز بیش از 674 میلیون سهم به ارزش 380 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه به 359 هزار میلیارد تومان رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین