کد خبر: ۲۱۵۵۰۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۹

فواید جالب سیر برای مو

ريزش موي منطقه اي كه باعث ريزش مو در ناحيه اي از صورت و يا بدن به قطر يك يا چند سكه مي شود، برخلاف باور عموم مردم به راحتي قابل درمان است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دكتر نصير كاشاني متخصص پوست گفت: ريزش موي سكه اي به راحتي قابل درمان است.

وي گفت: اين بيماري كه در اصطلاح به آن آلوپسي مي‌گويند به طور شايع وقتي در سنين بالا ايجاد شود خود به خود بهبود پيدا مي‌كند حتي بدون درمان اگرچه درمان سرعت بهبودي را افزايش مي‌دهد.

وي گفت: درمان‌هاي ساده مثل استفاده از پماد يا از محلول هاي مخصوص تا درمان هاي تخصصي‌تر مثل تزريق دارو در ضايعه و مواد تحريك كننده براي بهبود ريزش موي سكه‌اي كاربرد دارد.

كاشاني افزود: به طور سنتي مردم از سير براي تحريك پوست استفاده مي‌كنند اما به دليل اينكه ميزان واكنش پوست استفاده مي‌كنند اما به دليل اينكه ميزان واكنش پوست به سير در افراد مختلف متفاوت است و ممكن است آزاردهنده باشد و به همين علت استفاده از سير به طور تمام توصيه نمي شود.

وي ادامه داد: براي اين منظور از مواد تحريك كننده مصنوعي با غلظت مشخص و كنترل شده براي ايجاد التهاب در پوست استفاده مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اين متخصص پوست افزود: شيوع اين بيماري در سنين پايين نگران كننده است مخصوصا زماني كه فرد نشانه‌هاي حساسيت فصلي هم داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین