کد خبر: ۲۱۵۷۸۶
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۵

درگیری میان کوچک‌زاده و نقویان بر سر چه بود؟!

گویا نقویان و کوچک‌زاده پس ازدیدار در فراکسیون روحانیون، بر سر برخی مسائل شخصی، مشاجره لفظی پیدا می‌کنند که باعث ملتهب شدن فضای فراکسیون می‌‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: دیروز در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی سوابق رزومه سه وزیر پیشنهادی از سوی رئیس‌جمهور جلسه‌ای با حضور وزرا تشکیل شد.

به گزارش «تابناک»، اما این جلسه، ‌حاشیه‌های ‌داشت که جریان نشست را ‌از روال خود خارج کرد. در این باره، شنیده‌ها حکایت از آن دارد که گویا حجت‌الاسلام ناصر نقویان، مشاور فرهنگی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، درگیری شدیدی با مهدی کوچک‌زاده داشته است!

بنا بر این گزارش، گویا نقویان و کوچک‌زاده پس از آن که در فراکسیون روحانیون با یکدیگر دیدار می‌کنند، بر سر برخی مسائل شخصی، مشاجره لفظی پیدا می‌کنند که باعث ملتهب شدن فضای فراکسیون می‌‌شود. اما پس از آن با ورود صالحی امیری و همراهان وی به کمیسیون آموزش مجلس، بار دیگر درگیری و مشاجره میان کوچک‌زاده و نقویان بالا می‌گیرد و ‌به خروج هر دو از کمیسیون ‌می‌انجامد.

این گزارش در ادامه آورده است، در بیرون از کمیسیون نیز مشاجره‌ها بالا گرفته و مهدی کوچک‌زاده، شروع به داد و بیداد می‌کند. به گفته یکی از نمایندگان که خواست نامش فاش نشود، کوچک‌زاده با حمله به حجت‌الاسلام ناصر نقویان، یقه وی را گرفته و تهدید به زدوخورد می‌کند. ذکر این مهم لازم است که برای روشن شدن موضوع با بیش از ده تن از اعضای ‌کمیسیون آموزش و نمایندگان مجلس تماس گرفته شد، ولی هیچ‌یک حاضر به مصاحبه نشدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین