کد خبر: ۲۱۶۵۵۲
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲
پاتک ماموران پلیس به خرده‌فروشان شمال تهران

دستگیری 515 معتاد و موادفروش / پاکسازی نقاط تجمع معتادان تا پایان آذر

رییس پلیس تهران بزرگ از دستگیری و جمع‌آوری 450 معتاد و 65 خرده‌فروش مواد مخدر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سردار حسین ساجدی‌نیا صبح امروز در حاشیه جمع‌آوری معتادان لامکان و خرده‌فروشان مواد مخدر، گفت: طرح جمع‌آوری معتادان لامکان و خرده‌فروشان موادمخدر بنا به خواست شهروندان در حوزه سرکلانتری یکم (شمیرانات) اجرایی شد.

وی با بیان اینکه از شب گذشته تاکنون ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری یگان امداد تهران بزرگ اقدام به اجرای این طرح کرده است، گفت: از شب گذشته تاکنون 450 معتاد بلامکان و 65 خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و جمع‌آوری شدند.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه معتادان لامکان به کمپ‌ ترک اعتیاد معرفی و خرده‌فروشان مواد مخدر نیز به مراجع قضایی تحویل داده می‌شوند، گفت: این طرح بنا به خواست مردم در سایر نقاط شهر نیز اجرایی می‌شود.

ساجدی‌نیا با اعلام خبر پاکسازی کامل دره فرحزاد، گفت: همچنین پاکسازی در نقاط کوهستانی شهر و بلوار نیایش و حاشیه بزرگراه چمران نیز صورت گرفت.

فرمانده تهران بزرگ همچنین با اعلام وجود 40 نقطه تجمع معتادان و خرده‌فروشان در پایتخت، گفت: بیش از 13 نقطه در طول دو هفته پاکسازی شده است و تا پایان آذر کلیه نقاط پاکسازی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به معرفی این معتادان به کمپ‌ها، گفت: پاتک به پاتوق‌های معتادان موادفروش نیز در دستور کار قرار دارد به گونه‌ای که شب گذشته یکی از پاتوقهای جمع‌آوری معتادان مورد شناسایی قرار گرفت و 13 نفر در این پاتوق دستگیر شدند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین