کد خبر: ۲۱۶۸۷۲
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۱

بازداشت جیب‌برهای واگن زنان مترو و نوچه‌های شروری که کور می‌کرد

فرهاد فلاح‌کریمی، رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری گروگانگیران پیرمرد 63 ساله در رشت خبر داد و به فارس گفت: ساعت سه بعدازظهر روز گذشته مطلع شدیم که داماد سابق یک خانواده متمول در شهر رشت پس از جدایی از همسرش با همکاری دو نفر از دوستان خود اقدام به گروگان‌گیری پدر زن سابق خود کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در این راستا با اعزام مأموران پلیس آگاهی به محل مورد نظر و پس از سه ساعت تلاش موفق به دستگیری گروگانگیرها و نجات پیرمرد 63 ساله شدیم.

همسر سابق این گروگانگیر پس از دادن تقاضای طلاق مهریه خود را به اجرا گذاشته بود و این فرد به لحاظ قانونی از کشور ممنوع‌الخروج شده بود.

فرد گروگانگیر به همراه همدستانش تقاضای دریافت مبلغ 200 میلیون تومان را از پدر زن سابق خود داشتند.

افراد گروگانگیر برای رسیدن به خواسته خود این مرد 63 ساله را مورد ضرب و شتم قرار داده و از ناحیه دست و پا مصدوم کردند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه حال عمومی این مرد 63 ساله در حال بهبود است، خاطرنشان کرد: گروگانگیران برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 دستگیری جیب‌برهای واگن زنان در مترو

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو زن میانسالی خبر داد که با استفاده از شلوغی مترو از مسافران زن در هنگام پیاده و سوار شدن سرقت می‌کرد.

سرهنگ محسن خانچرلی به ایسنا گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت جیب‌بری از مسافران مترو به خصوص بانوان، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی با اعلام خبر اجرایی‌شدن طرح‌های نامحسوس در کلیه ایستگاه‌های انتظامی مترو، گفت: مأموران با گشت‌زنی و انجام چهره‌زنی، دو زن به نام‌های آزیتا و زهرا را دستگیر کردند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه آزیتا متولد 57 و زهرا متولد سال 48 بود گفت: از زنان دستگیرشده یک عدد گوشی مدل بالا و مبلغ یک میلیون و 80 هزار تومان وجه نقد کشف شد.

خانچرلی با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند، گفت: این افراد به چندین فقره سرقت و جیب‌بری اقرار و اظهار داشتند که از شلوغی مترو استفاده کرده و زمان سوار و خارج‌شدن از واگن، در اقدامی بسیار حرفه‌ای خود را به طعمه‌ها نزدیک و در یک چشم به هم‌زدن کیف و اشیای قیمتی مالباختگان را به سرقت بردند.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده مالک گوشی شناسایی شد، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفتند تا تحقیقات برای کشف دیگر جرایم متهمان و شناسایی سایر مالباختگان ادامه یابد.

دستگیری نوچه های شروری که کور می کرد

دو تن از اراذل و اوباش تهران که همراه سرکرده باند اقدام به نابینا کردن قربانیان خود می کردند در عملیات مأموران کلانتری خزانه دستگیر شدند.

به گزارش مهر، چندی قبل مأموران کلانتری 160 خزانه در جریان شرارت های چند پسر شرور در حوزه این کلانتری قرار گرفتند. بررسی های مأموران نشان داد، اشرار به سرکردگی علیرضا معروف به علی ترکه با اقدامات مجرمانه خود باعث سلب آسایش از اهالی شده اند.

متهمان 13 شهریور با شرب خمر اقدام به ضرب و جرح عمدی با قمه، تخریب و شرارت کرده بودند. آنها 17 مهر نیزدست به شرارت، درگیری نابینا کردن دو تن و نزاع دسته جمعی کردند. شرب خمر، ضرب و جرح عمدی با قمه، تخریب، سرقت مسلحانه ، سرقت به عنف و سرقت موتورسیکلت از جمله جرایم تبهکاران در 26 مهر ماه است.

مأموران کلانتری سرانجام سوم آبان امسال موفق به دستگیری علی در جریان نزاع اشرار شدند. در ادامه دستگیری همدستان مرد شرور در دستور کار مأموران قرار گرفت. علی معروف به علی ساندویچی، وحید معروف به وحید دالتون و علی معروف به علی غول از جمله همدستان متهم بودند که تحت تعقیب پلیس قرار داشتند.

با توجه به حساسیت موضوع و اقدامات صورت گرفته از سوی متهمان سرانجام مأموران کلانتر عصر روز هشتم آبان در عملیاتی پیچیده علی ساندویچی و علی غول را دستگیر کردند.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ احمد صالحی ، رئیس کلانتری در این باره گفت: در حال حاضر متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پلیس امنیت قرار گرفته اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین