کد خبر: ۲۱۷۱۵۴
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۴

وزیر پیشنهادی ورزش فردا معرفی می‌شود

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت:وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان فردا به مجلس معرفی می‌شود که بر این اساس جلسه رأی اعتماد به وی در روز ۱۹ آبان برگزار می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدحسین فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به زمان دقیق معرفی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از سوی دولت به مجلس جهت اخذ رأی اعتماد، گفت: فردا، یکشنبه ۱۲ آبان، آخرین مهلت دولت برای معرفی وزیر پیشنهادی ورزش است.

وی افزود: تا این لحظه هنوز وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی نشده و با توجه به اینکه معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اعلام کرده که وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان فردا از سوی دولت به مجلس اعلام می‌شود، بنابراین با معرفی وزیر پیشنهادی در جلسه علنی فردا، جلسه رأی اعتماد به وی در روز یکشنبه آینده ۱۹ آبان برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه نمایندگان می‌بایست در هفته آینده جهت سرکشی به حوزه‌‌های انتخابیه‌شان بروند، بنابراین هنوز در مورد اینکه هفته آینده غیر از جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش، جلسه دیگری داشته باشیم یا خیر، تصمیم‌گیری نشده است. فرهنگی تأکید کرد: دولت باید تا فردا وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را به مجلسی معرفی کند، مگر اینکه به قانون التزام نداشته باشد. فرهنگی از گزینه‌‌های احتمالی برای وزارت ورزش و جوانان اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: از گزینه‌های احتمالی برای وزارت ورزش و جوانان اطلاعی ندارم و از احتمال معرفی دستغیب و تابش نیز چیزی نشنیده‌ام.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین