کد خبر: ۲۱۷۴۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴

قتل فجیع عمه و دختر عمه به خاطر 500 هزار تومان

فرمانده انتظامی استان سمنان از تلاش 19 ساعته ماموران پلیس برای دستگیری قاتل 19 ساله معتاد به شیشه خبرداد و گفت: این قاتل، عمه و دختر عمه چهار ساله اش را برای 500 هزار تومان به طرز فجیعی در شهر آرادان به قتل رسانده بود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش روز دوشنبه مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان ساعت دو بعد ازظهر شنبه گذشته خبر وقوع یک فقره درگیری و نزاع منجر به قتل در شهرستان آرادان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.

بر اساس این گزارش ماموران پس از دریافت این خبر و با توجه به حساسیت موضوع بی درنگ در محل حادثه حاضر و با صحنه ای دردناک جسد غرق به خون مادر 32 ساله که با ضریات چاقو به قتل رسیده بود و دختر چهارساله اش که با ضربات چاقو مجروح و سپس به طرز فجیع حلق آویز شده بود، روبرو شدند.

این گزارش اضافه کرد: از همان لحظه نخست تلاش گسترده ای برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت دردناک که النگوهای مقتوله را نیز به سرقت برده بودند آغاز شد و تیم های مجرب و ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی استان و با همکاری ماموران انتظامی شهرستان آرادان پیگیری پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

در بررسی های اولیه سرنخ هایی از تردد مشکوک یکی از وابستگان مقتوله (مادر) صبح روز وقوع جنایت به دست آمد و همین سرنخ کافی بود تا پرده از راز این جنایت هولناک برداشته شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان در این خصوص به خبرنگاران گفت: در ادامه تحقیقات تکمیلی کارآگاهان پلیس مشخص شد برادرزاده مقتوله، جوانی است 19 ساله بیکار و دارای سوابق متعدد کیفری و البته معتاد به ماده مخدر صنعتی و خطرناک شیشه است.

سردار ˈ محمد رضا میرزایی ˈ افزود: تلاش برای دستگیری متهم آغاز شد و نامبرده که در منزل یکی از دوستانش در یکی از شهرهای اطراف شهرستان آرادان مخفی شده بود دراقدامی هماهنگ و ضربتی دستگیر شد.

وی افزود: متهم پس از دستگیری بدون هیچ مقاومتی به قتل عمه و دختر عمه اش اعتراف و صحنه جرم را در حضور مقامات قضایی و مسوولان انتظامی بازسازی کرد.

سردار میرزایی ادامه داد: قاتل مبلغ 500 هزار تومان برای خرید ماده مخدر شیشه از عمه اش مطالبه می کند که پس ازامتناع مقتوله از پرداخت پول با وی درگیر شده و دراین درگیری معتاد شیشه ای با جنون لحظه ای دست به این اقدام هولناک می زند.

به گفته میرزایی 12 عدد النگوی به سرقت رفته مقتوله نیز در وسایل همراه قاتل که در خانه دوستش به جای گذاشته شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه عملیات دستگیری قاتل فقط 19 ساعت به طول انجامید، زمان کوتاه به سرانجام رسیدن این پرونده را ناشی از اشراف اطلاعاتی کامل پلیس و قدرت بالای کشف جرایم جنایی خواند و از ماموران کشف کننده پرونده تقدیر کرد.

وی با اشاره به اعتیاد شدید قاتل به ماده مخدر صنعتی شیشه افزود: تلاش های همه جانبه پلیس در راه ریشه کنی بلای خانمانسوز اعتیاد برهیچ کس پوشیده نیست اما امرحیاتی برچیدن بساط اعتیاد از جامعه عزم عمومی و ملی را می طلبد.

شایان ذکر است متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین