کد خبر: ۲۱۸۰۵۲
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۲:۴۵

اظهارنظر عراقچی و مایکل مان پس از دیدار کری و ظریف؛ بحث‌های خوبی مطرح شد

سخنگوی مسئول دستگاه سیاست خارجی اتحادیه پس از پایان 4 ساعت مذاکرات سه جانبه، می‌گوید بحث‌های خوبی در این ملاقات انجام شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: «مایکل مان» سخنگوی «کاترین اشتون» مسئول دستگاه سیاست خارجی اتحادیه اروپا بعد از پایان 4 ساعت مذاکرات فشرده سه جانبه می‌گوید بحث‌های خوبی در این ملاقات انجام شده است.

«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران، «کاترین اشتون» و «جان کری» وزیر خارجه آمریکا جمعه شب دیداری سه جانبه برای بررسی متن پیش‌نویس توافق هسته‌ای احتمالی برگزار کردند.

یک دیپلمات عالی‌رتبه ایرانی هم گفته است در این جلسه بحث‌های خوبی مطرح شده است. مذاکرات هسته‌ای که پیش از این قرار بود 2 روزه باشد، با سفر غیرمنتظره وزرای خارجه 4 کشور غربی عضو 1+5 به ژنو به روز سوم کشیده شده است.

به گزارش فارس، مذاکرات از فردا ساعت 8:30 به وقت محلی آغاز می‌شود. برخی منابع گزارش داده‌اند که احتمالا فردا وزیران خارجه روسیه و چین نیز به ژنو سفر می‌کنند تا دیداری در سطح وزرای خارجه برگزار شود.

عراقچی: مذاکرات سه جانبه ظریف، کری و اشتون خوب و سازنده بود

سید عباس عراقچی عضو تیم مذاکره کننده هسته ای ایران پس از پایان دو دور گفت و گوهای سه جانبه میان ایران و آمریکا و مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: مذاکرات خوب و سازنده بود.

به گزارش ایرنا، معاون وزیر امور خارجه ایران پس از پایان سه ساعت و چهل و پنج دقیقه مذاکرات فشرده، سخت و جدی «محمدجواد ظریف»، «جان کری» و «کاترین اشتون» در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در این مذاکرات سه جانبه مقداری پیشرفت حاصل شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین