کد خبر: ۲۱۸۲۲۷
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۴

جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه صبح امروز (یکشنبه) مجلس باز هم برای سومین بار به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت حسن روحانی رای اعتماد ندادند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: انتقال آب از قزل اوزن به دریاچه ارومیه منتفی شد؟جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل برای بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت یازدهم دقایقی قبل آغاز به کار کرد.

نشست علنی امروز(یکشنبه 19 آبان) مجلس به ریاست علی لاریجانی رأس ساعت 8 و8 دقیقه با حضور 204 نفر از نمایندگان آغازبه کار کرد.

بهارستان‌نشینان در این جلسه قرار است برنامه‌های سیدنصرالله سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان را بررسی کنند.

سخنرانی حجت‌الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان و بیان دفاعیات وی از وزیر پیشنهادی و بیان ادله مخالفان و موافقان گزینه‌ معرفی شده دولت برای تصدی وزارتخانه "ورزش و جوانان" از جمله اموری است که در جلسه امروز مجلس انجام شد.

براساس آیین‌نامه داخلی مجلس، درمورد برنامه و صلاحیت سجادی، دو نفر از نمایندگان مخالف و دو نفر از نمایندگان موافق با حفظ ترتیب یک­‌نفر مخالف و موافق و هر کدام براى مدت پانزده دقیقه فرصت صحبت دارند. پس از آن وزیر 30 دقیقه براى دفاع از برنامه و صلاحیت خود وقت خواهد داشت.

 ضرغام صادقی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اسامی موافقان و مخالفان برنامه‌ها و صلاحیت نصرالله سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را اعلام کرد.

محمد بیاتیان نماینده مردم بیجار، زهره طبیب‌زاده‌نوری نماینده مردم تهران، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه و فاطمه رهبر نماینده مردم تهران به‌عنوان مخالف و اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان، سیدشریف حسینی نماینده مردم اهواز و کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل به‌عنوان موافق وزیر پیشنهادی صحبت خواهند کرد.

بیاتیان: ندادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی قبلی تندروی نبود

نماینده مردم بیجار که در مخالفت با ورزش پیشنهادی ورزش و جوانان سخن می‌گفت، تاکید کرد: ندادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی قبلی به تعبیر بعضی‌ها تندروی نبود. خیلی از آنها با معیارهای مجلس و دولت تدبیر و امید همخوانی نداشتند و مجلس به این دلیل به آنها رای نداد.

محمد بیاتیان گفت: رییس‌جمهور خود را عضو این مجلس می‌داند. مجلس نیز تلاش می‌کند تدبیر کند تا امید مردم ناامید نشود. مجلس شعار اعتدال را تدبیر می‌کند که وزارتخانه‌ای که محل حضور جوانان و ورزشکاران است دچار تندروی و سیاسی‌کاری نشود و عرصه جولان سیاست‌کاران که سنخیتی با ورزش ندارند به آنها داده نشود.

این نماینده ورزش تاکید کرد: مجلس مواظب است کلید به دست نااهلان نیفتد. همان‌طور که حضرت امام فرمودند ما می‌خواهیم کلید و صحنه به دست کسانی که متخصص نیستند نیفتد.

وی گفت: آقای سجادی از پیشکسوتان ورزش است اما در مدیریت، شاخص خاصی ارائه نداده است. همه سوابق مدیریتی ایشان در المپیک، مسابقات آسیایی و آموزش و پرورش بوده است و ایشان در بحث اجرایی ورزش سابقه ندارد. آنچه در دولت گذشته نیز از آن غفلت شد این بود که به جوانان اهمیت زیادی داده نشد. ما در انتخابات‌ها شعار می‌دهیم اما در عرصه اجرا کاری برای جوانان نمی‌کنیم.

نماینده مردم بیجار در مجلس خطاب به رییس‌جمهور گفت: آیا در بین این همه ورزشکار و نخبگان جوان چهره‌ای را نداشتیم که در این وزارتخانه یک پیرمرد عزیز را نفرستید؟ دولت جای پیرمردها شده که در عرصه اجرا توانمندی ندارند. ما این حرف را اینجا می‌زنیم اما وزیر عزیز برای اینکه نشان دهد پیرمرد نیست افرادی بزرگتر از خودش را به عنوان معاون انتخاب می‌کند. این یک نقیصه است؛ یعنی وزارتخانه‌ها عرصه حضور پیرمردها می‌شود. آنها توان برای کار ندارند.

بیاتیان اضافه کرد: برنامه‌های آقای سجادی طبق نظر معاونت مجلس اکثرا همسو با قانون است، اما منطبق با قانون نیست. یکسری حرف‌های کلیشه‌ای در آن زده شده که تا به حال ندیده‌ایم اجرایی شود و بعد از این هم امید اجرایی شدن آن را نداریم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: آقای سجادی هیچ تخصصی در حوزه جوانان ندارد و کسی را هم به عنوان قائم مقام خود در این حوزه معرفی نکرده است. ایشان تنها برنامه‌های کلیشه‌ای در این حوزه دارد که فردا روزی هم که از او بازخواست شد می‌تواند بگوید بودجه نداشتیم و نتوانستیم آن را اجرا کنیم یعنی آش همان و کاسه همان.

وی با اشاره به بحث عدالت در امکانات ورزشی، گفت: هفته گذشته برنامه 90 گزارشی از یکی از شهرهای کردستان تهیه کرده بود که در آن جوانان توپ اجاره می‌کردند، ولی فوتبالیست‌های ما مبالغ دو سه میلیاردی پول می‌گیرند که آخرین مدل ماشین‌ها را در تهران سوار شوند اما آنها توپ و لباس ندارند؛ برای این مساله چه برنامه‌ای دارید؟

این نماینده مخالف با طرح این سوال که برای هویت‌بخشی به جوان‌ها چه برنامه اجرایی دارید، تاکید کرد: جوانان ما بین وزارت جوانان، وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم و یکسری سازمان‌های زیرمجموعه دولت ویلان هستند. هر کدام از این بخش‌ها برنامه‌ای دارند اما بعضی از برنامه‌های آنها اثرات یکدیگر را خنثی می‌کند. ما باید توجه داشته باشیم که شبیخون فرهنگی هنوز وجود دارد اما به شکلی دیگر اما در برنامه پیشنهادی به آن توجهی نشده است.

بیاتیان با تاکید بر اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب نامحرمان عرصه‌های مدیریتی هستند، گفت: آقای سجادی به آقای صالحی که پیش از این برای این وزارت پیشنهاد شده و رای نیاورده بود قول داده که او را به سمت رییس سازمان ملی المپیک منصوب کند. ایشان باید جواب دهد که آیا این معامله را انجام داده و یا نه و به علاوه ارتباط‌شان با برخی آقازاده‌ها چیست؟

این نماینده مجلس ادامه داد: ترس از این است که مدیریت به دست این خاندان بیفتد و خدای ناکرده وزارت ورزش به دست سیاسیون بیفتد و صاحب‌نظران در آن جایی نداشته باشند.

باید به سمت‌برنامه‌محوری برویم

نماینده مردم مسجد سلیمان با اشاره به اهمیت توجه به برنامه‌محوری در وزارتخانه ورزش و جوانان، گفت که سجادی از تجربه لازم برای اداره این وزارتخانه برخوردار است.

اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس و در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش گفت: باید تلاش شود تا فردی به عنوان وزیر ورزش انتخاب شود که توانایی لازم را برای هدایت این وزارتخانه داشته باشد. امروز اگر ما شاهد بی‌ثباتی در عرصه ورزش کشور هستیم این بی‌ثباتی ناشی از بی‌برنامگی در وزارت ورزش است فردی توانمند و بابرنامه برای اداره این وزارتخانه انتخاب شود دغدغه‌ها و نگرانی‌ها به خاطر بی‌ثباتی‌های موجود به حداقل خود می‌رسد.

وی افزود: امروز آقای سجادی با توان و تجربه خود در این حوزه این امکان را ایجاد می‌کند که بتوانیم با رویکرد برنامه‌محور برای دستیابی به ثبات لازم در حوزه ورزش و جوانان دست پیدا کنیم. اگر امروز ضرورتی می‌بینیم که باید استراتژی‌ها، اهداف و ساختار وزارت ورزش تغییراتی را داشته باشد این تغییرات نیازمند وجود مدیری است که دارای شناخت کافی از لایه‌های مختلف حوزه ورزش برخوردار باشد. آقای دکتر سجادی با عنوان فردی باتجربه هم در حوزه وزارت آموزش و پرورش و هم در وزارت ورزش و جوانان این شایستگی را برای احراز پست وزارت ورزش در اختیار دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: اگر امروز نگرانیم که چرا برنامه راهبردی و توسعه نظام جامعه ورزش ما به سرانجام نرسیده نیازمند آن است وزیری انتخاب شود که توان شناخت حوزه ورزش استراتژی‌های آن اهداف بلند‌مدت و برنامه‌های عملیاتی آن را درک کرده باشد.


وزیر پیشنهادی یا دروغ می‌گوید یا از رانت استفاده کرده است

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، با اشاره به کارنامه دانشگاهی وی که طی 10 سال 162 پایان‌نامه به عهده گرفته است، خطاب به سجادی گفت: شما یا در مورد تعداد پایان‌نامه‌ها دروغ می‌گویید یا از رانت استفاده کرده‌اید.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه که در مخالفت با سجادی گزینه پیشنهادی رییس‌جمهور برای وزارت ورزش و امور جوانان صحبت می‌کرد، با تاکید بر اینکه دلایل مخالفتش شخصی و سیاسی نیست، گفت: تنها علت مخالفت من مربوط به عملکردها و برنامه‌هاست. آقای سجادی 62 سال سن دارد، چطور می‌توان با این سن و سال برای جوانان برنامه‌ای اجرا کرد.

وی با اشاره به سابقه سجادی در کاروان‌های ورزشی مختلف، گفت: آقای سجادی از سال 59 تا 91 مسئولیت‌های ورزشی داشته است. در طی همین مدت 21 کتاب، 62 مقاله نوشته و 162 پایان‌نامه را راهنمایی کرده است، چطور ممکن است با این همه مسئولیت این همه کار ممکن باشد. آقای سجادی در 10 سال استادی دانشگاه 162 پایان‌نامه را راهنمایی کرده یعنی سالانه 16 پایان‌نامه در صورتی که دکتر فرجی‌دانا که 19 سال در کسوت استادی دانشگاه بوده این همه پایان‌نامه را راهنمایی نکرده است.

قاضی‌پور ادامه داد: من از آقای سجادی می‌پرسم در مقام قائم مقامی سازمان تربیت بدنی آیا توزیع امکانات در زمان ایشان عادلانه بوده است یا خیر؟ آقای سجادی از تیم‌های استان‌ها حمایت نکرده است، عدالت در برنامه‌های ایشان کجاست؟ اکثر شهرها هنوز هم زمین ورزش مناسب ندارند. در برنامه‌های ایشان هیچ اثری از برنامه‌های ورزشی برای 46 درصد جمعیت بانوان کشور نیست. برای دانش‌آموزان، کارگران، اصناف و مانند آنها هم برنامه خاصی دیده نشده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس خطاب به سجادی اظهار کرد: اگر شما وزیر شوید با دو جنبه دانش و تجربه علوم اجتماعی باید موضوعات جوانان را بشناسید، باید نشان دهید که چه شناختی دارید و می‌خواهید برای آنها چه اقدامی انجام دهید. آیا اینکه در ورزش سابقه دارید برای اداره وزارتخانه کافی است؟ شما در برنامه‌تان فقط ورزش قهرمانی و همگانی را دیده‌اید در حالیکه ده‌ها هزار معلم تربیت‌بدنی کم داریم. برای ورزش زنان، کارگران و اصناف برنامه‌ای دیده نشده است. برنامه‌های شما فقط کلی‌گویی و پرداختن به ورزش قهرمانی است. آیا در دوران شما هم انتصاب‌ها در فدراسیون‌ها ارثی خواهد بود؟

این نماینده مخالف گزینه پیشنهادی رییس‌جمهور برای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به وضعیت نامناسب فدراسیون‌ها و انتخاب ریاست آنها، گفت: آیا در دوران شما انتخابات واقعی برگزار خواهد شد یا باز هم با پول، پارتی و پلو، زر، زور و تزویر موثر خواهد بود، آیا شما ریاست فدراسیون را به عنوان شغل قبول دارید و در همین راستا با چند شغله‌ها برخورد خواهید کرد؟ آیا برای اعزام هیات‌های ورزشی از امکانات سمن‌ها (سازمان‌های مردم‌نهاد) استفاده خواهید کرد یا شما هم می‌خواهید همان روش وزیر قبلی را پیش بگیرید. در برنامه‌های شما ندیدم که آهنگ متفاوتی در این مورد داشته باشید؟

قاضی‌پور با تاکید بر اینکه چند مدال رنگی نمی‌تواند مشکلات ما را در ورزش حل کند؟ گفت: شما در مدت سرپرستی خود عدالت را رعایت نکردید، آیا برنامه‌های خود را با کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش مجلس هماهنگ خواهید کرد؟ آیا به صندوق بیمه ورزشکاران خواهید پرداخت؟ آیا مصوبات شورای انقلاب فرهنگی را اجرا خواهید کرد؟

این نماینده مخالف گزینه پیشنهادی رییس‌جمهور برای وزارت ورزش و جوانان در پایان اظهاراتش با اشاره به نطق صبح امروز رییس‌جمهور در صحن علنی مجلس که در آن در مورد انتصابات اخیر در وزارت علوم توضیح داده بود که افرادی که از مجلس رای اعتماد نگرفته‌اند 40 درصد آراء را در اختیار داشتند و با این 40 درصد می‌توانند در وزارتخانه پست‌هایی داشته باشند، خطاب به رییس‌جمهور گفت: آقای رییس‌جمهور شما پنجاه درصد آرای مردم را به دست آوردید در صورتیکه رقبای شما 49/5 درصد آراء را داشتند، آیا بهتر نیست به جای استفاده از نیروهای چپ، لیبرال و اصحاب فتنه 78 و 88 و 82 از طرفداران آن 49/5 درصد استفاده کنید؟


سجادی برنامه‌اش را برای برخورد با مافیای حرفه‌ای شرح دهد


نماینده مردم تهران در مجلس خواستار توزیع در خصوص برنامه‌های وی درباره مقابله با مافیای ورزش و همچنین گسترش عدالت در بین ورزشکاران حوزه‌های مختلف شد و گفت: آیا والیبالیست‌ها، وزنه‌برداران که همواره افتخارآفرین بودند همچنان فرزند ناتنی خانواده ورزش می‌مانند.

زهره طبیب‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) گفت: درباره وزارت ورزش و جوانان که به 2 مؤلفه ورزش و جوانان به عنوان یکی از مهمترین حوزه‌های زندگی آحاد مردم می‌پردازد و به دلیل نقش مهم آن و نقش کمرنگی که این وزارتخانه در حوزه جوانان ایفا کرده است می‌توان سخن‌های بسیاری گفت. جمعیت جوان مایه رشد و پیشرفت کشور است و به آنان نه به عنوان تهدید بلکه به عنوان قدرت نگریست.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از توقعات از وزیر پیشنهادی این بود که گزارشی از اقدامات صورت گرفته در برنامه چهارم و پنجم توسعه در راستای اجرای تکالیف موجود در اسناد 14گانه در اختیار مجلس گذاشته و بیان می‌کردند که خود را موظف به اجرای چه درصدی از این اسناد و تکالیف می‌دانید و ملزومات حقوقی و قانونی شما چیست.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: برنامه‌های شما شامل چند درصد از برنامه‌های کلی است بدون آنکه به راهکارهای آن اشاره کنید. در برنامه‌های پیشنهادی شما در خصوص مشکلات جوانان همچون جوانان و مسکن و همچنین بحث ناتوی فرهنگی نیز هیچ اشاره‌ای نشده است. شما به چند سرفصل همچون شناسایی جوانان نخبه، افزایش روحیه ایرانی‌ دوستی و همچنین رشد و گسترش باورهای دینی اشاره داشتید بدون آنکه نحوه اجرایی شدن این سرفصل‌ها را در قالب اقدامات عملی بیان نمایید.

طبیب‌زاده ادامه داد: البته اگر به زوایای خطیر مسئولیت خود در حوزه جوانان اشراف داشتید که ندارید، راهکارهای اجرایی را در اسناد می‌یافتید و با برآورد هزینه‌های تقریبی در حوزه اسناد بالادستی برنامه‌ای قابل بیان را ارائه می‌کردید و در نتیجه تصمیمات شما را منطبق بر اسناد ارائه شده توسط وزارتخانه متبوع شما ارائه می‌کرد و میزان واقع‌بینی شما را درباره حوزه مربوطه شما آشکار می‌کرد.

وی افزود: برنامه‌های شما که با استفاده از اسناد بالادستی تهیه شده است در این روز کاری قابل تدوین است گرچه این اشکال تنها به شما وارد نیست بلکه اکثر وزرای گذشته همین خطا را مرتکب می‌شدند که یا نمایندگان را غیرمتخصص می‌دانند و یا تصورشان این است که برنامه وزرای پیشنهادی از سوی نمایندگان مطالعه نمی‌کنند و مطالب مطروحه را دلیل بر اشراف خود در اسناد بالادستی تلقی می‌کنند.

طبیب‌زاده گفت: البته باید از بیان برخی سرفصل‌ها که به اصلاح ساختارها می‌انجامد در برنامه وزیر پیشنهادی تشکر کنیم. در بخش دوم رسالت این وزارتخانه یعنی ورزش در چند راهبرد به آن اشاره کرده‌ایم، آقای دکتر به صراحت بفرمایید سهم جانبازان، معلولان، بانوان از بودجه‌های وزارتخانه چه مقدار خواهد بود. جهت ارتقاء ورزش همگانی این اقشار که در صدر برنامه‌های مرتبط با تندرستی این اقشار قرار دارد چه اندیشیده‌اید؟

وی افزود: با زبان آمار و ارقام بفرمایید در بحث حقوقی کردن ورزش‌های پایه چه برنامه‌‌ای خواهید داشت و راهکار عملی شما برای برطرف کردن فقر حرکتی و ورزش زنان خانه‌دار چیست؟ در مورد راهبرد دوم که شما توسعه‌ای کمی و حرفه‌ای ورزش را مد نظر قرار دادید شما بیان نکردید که آیا قصد برخورد با مافیای حرفه‌ای فوتبال را دارید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عدم تناسب و تنظیم عادلانه اعتبارات در میان فدراسیون‌های مختلف، تبعیض ناروا در خصوص باشگاه ورزشی شهرهای مختلف از اهم مشکلات این حوزه است. آیا عزمی برای متناسب‌سازی دستمزدهای چند صد میلیونی برخی تیم‌های فوتبال با سایر نخبگان و مشاغل موجود در کشور دارید؟ آیا والیبالیست‌ها، وزنه‌برداران که همواره افتخارآفرین بودند همچنان فرزند ناتنی خانواده ورزش می‌مانند.

طبیب‌زاده گفت: آیا در دوره صدارت شما برنامه‌‌ای وجود دارد که قهرمانان پارالمپیک از شدت فقر به سیگارفروشی کشیده نشوند؟ برنامه شما برای اصلاح معایب اخلاقی موجود در میادین ورزشی چیست؟ در زمینه تربیت و اشاعه فرهنگی در بین ورزشکاران که الگوی جوانان هستند چه برنامه‌ای دارید؟ امروز ورزش حرفه‌ای در پس پرده خود اهداف سیاست‌گذاران جهانی را تعقیب می‌کند لذا بیش از اینکه تمرکز خود را بر روی ورزش حرفه‌ای قرار دهید به ورزش پایه و عمومی در کشور بپردازید.

رأی به سجادی، رأی به منافع ملت و کشور است

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی ورزش مظهر شکوفایی استعدادهای ورزشی جوانان کشور خواهد بود،گفت: رأی به دکتر سجادی، رأی به منافع ملت و کشور است.

کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در موافقت با نصرالله سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: تحقق دولت مقتدر در گرو دولتی شایسته خدمتگزار و پاسخگو است که بی تردید با انسجام داخلی به جد راه بر فزون طلبی‌های خارجی را خواهد بست.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور تبلور اراده ملت است، افزود: توهین به رئیس جمهور در حقیقت توهین به ملت است.

این نماینده مجلس ادامه داد: تاکید می کنم که طول تجربه عقل را افزایش می دهد، به سرمایه های مفید کشور بی مهری نکنید.

این نماینده موافق انتخاب سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان را اقدام مثبت و شایسته ای از سوی رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: انتخاب شخصی که اشراف به ورزش و جوانان دارد، ستودنی است، رئیس جمهور فردی که یار رجائی، پاکدست، کلان‌نگر، صاحب نظر، آزاداندیش و خالص است را برای این کار انتخاب کرده است.

پیرموذن ادامه داد: آقای سجادی نیک می داند که از نظر سیاسی، ورزش شمشیر دولبه است که هم می تواند راهکاری برای غلبه بر معضلات حکومتی بوده و هم دستاویزی برای برهم زدن ثبات حکومتی و بی نظمی باشد، از این رو وی زینت این دولت خواهد بود.

نماینده مردم اردبیل با بیان اینکه وزیر پیشنهادی ورزش مظهر شکوفایی استعدادهای ورزشی جوانان کشور خواهد بود، گفت: نگاه وی به سوی منطقه نیست بلکه نگاهش به سوی عموم کشور بوده و جوانان در کانون توجه وی قرار دارند.

وی خاطر نشان کرد: این کشور با انسجام داخلی به یاری پروردگار و اهل بیت(ع) هر روز درخشان تر و سکانداری منطقه و شاید جهان را در اختیار داشته باشد؛ رأی به دکتر سجادی، رأی به منافع ملت و کشور است.

مجلس باز هم به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان رای اعتماد نداد

نصرالله سجادی با 124 رای موافق، 107 رای مخالف و 22 رای ممتنع از مجموع 253 نماینده حاضر موفق به کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی نشد.

در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، سید محمد بیاتیان، نماینده بیجار، زهره طبیب‌زاده نوری، نماینده تهران، نادر قاضی‌پور، نماینده ارومیه، فاطمه رهبر، نماینده تهران به عنوان مخالفین و اسماعیل جلیلی، نماینده مسجد سلیمان، سید شریف حسینی، نماینده اهواز، پیرموذن، نماینده اردبیل به عنوان موافق وزیر پیشنهادی ورز سخنرانی کردند.

پیش از اظهارات موافقین و مخالفین حسن روحانی رییس جمهور به دفاع از نصرالله سجادی پرداخت.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نیز مهمترین برنامه‌های خود برای تصدی وزارت این وزارتخانه را برای نمایندگان تشریح کرد.

 پیش از این نیز مسعود سلطانی‌فر و رضا صالحی امیری به عنوان وزرای پیشنهادی ورزش و جوانان موفق به کسب رای اعتماد از مجلس نشده بودند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین