کد خبر: ۲۱۸۷۹۵
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲

جعفر توفیقی: انتقادات برخی نمایندگان درباره انتصاب‌های وزیر علوم منطقی نیست

مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری درباره برخی انتقادات نمایندگان مجلس در رابطه با انتصاب های صورت گرفته در این وزارتخانه گفت: این انتقادات به هیچ وجه منطقی نیست و هیچ دلیل روشنی در مورد گفته های مطرح شده از سوی منتقدان ارائه نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: جعفر توفیقی روز جمعه در حاشیه مراسم بزرگداشت والده محمدعلی نجفی رییس سازمان میر اث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در محل مسجد «نور» افزود: انتصاب های آقای فرجی دانا وزیر علوم بسیار مورد استقبال جامعه دانشگاهی کشور قرار گرفته و افرادی که انتصاب شده اند از چهره های نام آشنا در حوزه های مدیریت آموزش عالی هستند.

وی ادامه داد: فرجی دانا شخصیت علمی و مدیری شناخته شده است و تاکنون نیز قدم های مثبتی را برای تعالی نهادهای زیر دستش برداشته است.

توفیقی در پاسخ به این سووال که با توجه به انتقادات صورت گرفته تا چه میزان احتمال استیضاح ویز علوم در مجلس وجود دارد گفت: قطعا این اتفاق نمی افتد، چرا که این فشارها پشتوانه ندارد و نمایندگان مجلس متوجه این اشتباه خود خواهند شد.

به گزارش ایرنا، رضا فرجی دانا وزیر علوم و تحقیقات و فن آوری، بعد از انتخاب خود در این سمت، جعفر نیلی منفرد و جعفر توفیقی سرپرستان این وزارتخانه در دولت یازدهم را به عنوان مشاوران خود در وزارت علوم منصوب کرد که این اقدام با انتقاد برخی نمایندگان مجلس مواجه شد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین