کد خبر: ۲۱۹۵۸۳
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶
مدیر عامل بیمه آتیه سازان حافظ:

جزئیات و سقف خدمات "بیمه تکمیلی" بازنشستگان تامین اجتماعی / چگونگی پرداخت خسارات درمان

مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ جزئیات و سقف خدمات درمان تحت پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و همچنین چگونگی پرداخت خسارات درمان اعم از مراکز درمان طرف قرارداد و نیز غیر طرف قرارداد را تشریح کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: افشین مقصودی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بسته خدمتی بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی اظهار کرد: سقف خدمات بستری جراحی بزرگ (فوق تخصصی و تخصصی) تا هشت میلیون تومان و نیز سقف خدمات عمومی بستری تا سقف پنج میلیون تومان تعیین شده است.

وی افزود: علاوه بر این آزمایشات تا سقف 250 هزار تومان تحت پوشش قرار گرفته و این در حالیست که ویزیت به دلیل عدم درخواست سازمان بیمه‌گر از بیمه آتیه سازان حافظ، تحت پوشش قرار نگرفته است.

وی افزود: علاوه بر این آزمایشات تا سقف 250 هزار تومان تحت پوشش قرار گرفته و این در حالیست که ویزیت به دلیل عدم درخواست سازمان بیمه‌گر از بیمه آتیه سازان حافظ، تحت پوشش قرار نگرفته است.

مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ در مورد چگونگی پرداخت خسارات درمان به بیمه‌شدگان بیان کرد: دو دسته بیمه شده در این زمینه وجود دارد، یک دسته بیمه شدگانی هستند که با معرفی نامه به مراکز طرف قرارداد می‌روند و نیز بیمه شدگانی که به مراکز غیر طرف قرارداد مراجعه کرده و خسارات متفرقه دارند.

مقصودی با اشاره به بیمه شدگانی که با ارائه معرفی نامه به بیمارستان‌های طرف قرارداد مراجعه می‌کنند، خاطر نشان کرد: پس از آنکه لیست اسامی بیمه‌شدگان از سوی کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی به بیمه آتیه سازان ارائه شود، این دسته از بیمه‌شدگان با ارائه معرفی نامه به مراکز طرف قرارداد درمان ارجاع و به صورت رایگان درمان می‌شوند.

به گفته وی شعب خاصی برای ارائه معرفی‌نامه به بیمه شدگان تامین اجتماعی در نظر گرفته خواهد شد که این شعب غیر از محل‌های تعیین شده برای مراجعه بازنشستگان کشوری است.

مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ در مورد دسته دوم بیمه شدگان که به مراکز غیر طرف قرارداد مراجعه می‌کنند، اظهار کرد: هزینه ماهانه درمان این دسته از بیمه‌شدگان تا پانزدهم ماه بعد به حساب این افراد واریز می‌شود، اما بدلیل عدم اعلام لیست بیمه شدگان به بیمه آتیه سازان حافظ و مشخص نبودن شماره حساب‌های متقاضیان و بانک عامل، وقفه زمانی برای پرداخت خسارات درمان این عده با یک ماه تاخیر همراه خواهد بود.

مقصودی در پایان با اشاره به اینکه بیمه آتیه سازان حافظ از قرارداد بیمه منعقد شده هیچ سودی را نمی‌خواهد گفت: ما تنها وظیفه خود را ارائه خدمات درمان می‌دانیم و در جهت محقق کردن آن تلاش کرده و به دنبال هیچ سودی نیستیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین