کد خبر: ۲۲۰۱۰۷
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۸

آغاز ساخت اولین سریال ۱۰۰ قسمتی ایرانی

سریال۱۰۰ قسمتی تلویزیون بعد ازیک سال تدارک تولید به مرحله تصویربرداری رسید.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در خلاصه داستان این سریال که به قلم مسعود بهبهانی نیا نوشته شده است آمده: «تحولات جامعه پدر و دختری را مقابل هم قرار داده است، دختر خانواده که کیمیا نام دارد پرسشگر است و معترض و در مقابل او پدری قرار دارد که نظامی، منضبط وپایبند به قانون است، سیر حوادثی که دراین خانواده رخ می‌دهد، آن‌ها را درگیر توطئه ودسیسه‌ای بزرگ و شیطانی می‌کند و کیمیا با تلاشی خستگی ناپذیر درصدد نجات خانواده برمی آید و به این ترتیب او تبدیل به زنی مقاوم و استوار می‌شود. زنی مشابه هزاران زن ایرانی و مسلمان که برای حفظ خانواده از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.»

این سریال به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی محمد رضا شفیعی است و در سه مقطع زمانی، قبل از انقلاب، دوره جنگ و زمان حال روایت می‌شود. این سریال بیش از ۳۰۰بازیگر دارد و مهراوه شریفی نیا عهده دار یکی از نقش‌های اصلی این سریال است.

به گزارش خبرآنلاین، حسن‌پور شیرازی، آزیتا حاجیان، پوریاپورسرخ، آرش مجیدی، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، علی شادمان، عطا عمرانی، امیر کاظمی، کاظم هژیرآزاد، حسین توشه، کورش زارعی، شهین تسلیمی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، فریبا طالبی، نسرین نیک، وحید رهبانی، مالک سراج از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین