کد خبر: ۲۲۰۸۱۰
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۹

قلعه‌نویی: حتما از قولم بنویسید که تیم مذاکره کننده هسته‌ای لباس‌های قشنگی پوشیده بودند!

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه بازیکنان خارجی می‎ترسند به ایران بیایند، گفت: شناخت کافی از تیم گسترش فولاد تبریز نداریم ولی برای این بازی دشوار آماده‌ایم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امیر قلعه نویی در پایان تمرین امروز چهارشنبه استقلال در جمع خبرنگاران درباره دیدار استقلال با گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: نیم فصل دوم امتیاز گیری سخت می‌شود. در نیم فصل دوم دروازه‌ها و زمین کوچکتر می‌شود چون یکسری از تیم‌ها برای قهرمانی و یکسری برای سقوط نکردن می‌جنگند. با این حال ما برای بازی با گسترش آماده‌ایم.

وی افزود: گسترش فولاد تیم خوبی است که مربی جوانی هم دارد. با اینکه آنها سال اول حضورشان در لیگ برتر است، ولی تیم خوبی نشان داده‌اند. آنها یکسری تغییراتی در این مدت داشته‌اند و به همین خاطر شناخت کافی از تیمشان نداریم. البته فیلم بازی‌ این تیم در جام حذفی را آنالیز می‌کنیم. در هر صورت بازی سختی داریم ولی امیدوارم مسابقه با کیفیتی از آب در بیاید.
سرمربی استقلال با بیان اینکه تیمش روز به روز بهتر می‌شود، گفت: هاشم بیگ زاده به بازی استقلال با گسترش فولاد می‌رد ولی معلوم نیست که خسرو حیدری به این مسابقه برسد. اگر پزشک تیم اجازه بدهد خسرو را در لیست 18 نفره می‌گذاریم وگرنه این بازیکن از بازی بعدی حتما با ما خواهد بود.

قلعه نویی در پاسخ به سئوالی مبنی بر آلودگی هوای تهران و احتمال تعطیلی مسابقات لیگ برتر تاکید کرد: این دیگر کار ما نیست. باید همه مردم ایران یکسری مسائل را رعایت و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. خودمان باید به خودمان کمک کنیم چون برای حل مشکلاتی مثل آلودگی هوا به یک عزم عمومی نیاز داریم.

وی افزود: سازمان لیگ هم نمی‌تواند مسابقات را عقب بیاندازد. این سازمان هم تقصیری ندارد چون دیگر زمان کافی برای انجام مسابقات نداریم.

سرمربی استقلال در ادامه درباره دلایل انتخاب نشدن جواد نکونام به عنون بهترین بازیکن سال آسیا، گفت: واقعا جای تعجب دارد. به نظرم نگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا فقط نگاه فنی نبوده است. به نظرم تا ما در مجامع بین المللی سکو و تعامل و ارتباط نداشته باشیم و قدرت فوتبال را در AFC از نظر مدیریتی حاکم نکنیم، همین روند وجود خواهد داشت.

قلعه نویی افزود: نکونام لیاقت داشت بهترین بازیکن آسیا شود چون هم در تیم ملی و هم در استقلال نقش مهمی بازی کرده بود.

وی در پاسخ به این سئوال که چه کسی را باید عامل انتخاب نشدن نکونام و به دست نیاوردن هیچ عنوانی در فوتبال سال آسیا مقصر دانست، تاکید کرد: این ضعف کسی نیت. نگاه ما باید نگاه بین المللی باشد. ما تا تعاملات بین المللی نداشته باشیم و نتوانیم سکو بگیریم، راحت از کنارمان می‌گذرند. کما اینکه در خیلی از مسابقات به خاطر داوری‌ها لطمه خوردیم.

سرمربی استقلال در ادامه همچنین به موفقیت تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران اشاره کرد و از خبرنگاران خواست که این بخش از صحبت‌هایش را حتما منعکس کنند! وی در این خصوص گفت: از جناب دکتر ظریف هم تشکر می‌کنم. نگاه دنیا به ما دارد عوض می‌شود. من به آیت الله هاشمی رفسنجانی هم گفته بودم که وقتی می‌خواهیم حتی یک بازیکن خارجی هم به ایران بیاوریم، او می‌ترسد به ایران بیاید. تیم مذاکره کننده ایران با پوشیدن لباس‌های قشنگ و رفتارهای شیک نشان دادند که واقعا ایرانی هستیم!

قلعه نویی در ادامه درباره احتمال جدایی پژمان منتظری و آندرانیک تیموریان هم گفت: این دو بازیکن مرام پهلوانی دارند و با وجود اینکه پولی از استقلال نگرفته‌اند با ما می‌مانند. آنها اگر می‌خواستند بروند، اول فصل می‌رفتند.

به گزارش مهر،وی در بخشی از صحبت‌هایش در پاسخ به این سئوال که آیا برای تماشای بازی ستارگان میلان و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی می‌رود یا خیر، تصریح کرد: ما آن موقع تمرین و نشست خبری داریم ولی در هر حال کار رویانیان شیک و قشنگ است!

قلعه نویی در پایان در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا دوست دارید استقلال هم از این دست مسابقات برگزار کند، گفت: ان شاءالله.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین