کد خبر: ۲۲۰۸۱۱
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۹
قلعه‌نویی می‌تواند بهترین مربی آسیا شود

نکونام:حسرت فوتبالی‌ام توپ طلا و قهرمانی با استقلال درآسیاست

جواد نکونام می‌گوید سال آینده هم شانس این را خواهد داشت که توپ طلای آسیا را بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: صبح امروز خبرنگار پایگاه خبری کنفدراسیون فوتبال آسیا نزد جواد نکونام رفت و با او گفت‌وگویی انجام داد. خبرنگار AFC از نکونام پرسید «آیا به خاطر اینکه توپ طلا را نگرفته‌ای ناامید شده‌ای؟» نکونام در پاسخ او گفت: «نه، من ناامید نمی‌شوم. از بچگی یاد گرفته‌ام که همیشه بجنگم. اگر این روحیه را نداشته باشی همیشه در زمین فوتبال بازنده هستی. فکر می‌کنم کار تمام نشده. سال آینده تلاش می‌کنم این عنوان را به دست بیاورم. امیدوارم سال آینده این جای خالی را در کلکسیون افتخاراتم پر کنم و با استقلال هم قهرمان آسیا شویم. این دو تا حسرتی است که در دلم مانده و امیدوارم به آن‌ها برسم.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نکونام در پاسخ به این سوال که آیا ایران می‌توانست در بهترین‌های فوتبال آسیا یک نماینده داشته باشد؟ گفت: «فکر می‌کنم باید این اتفاق می‌افتاد. باید از فوتبال ایران یک نماینده انتخاب می‌شد.

فوتبال ایران عملکرد خوبی داشت. عملکردی که تیم‌های ملی ما در رده‌های بزرگسالان و پایه داشتند، خوب بود. در بین مربیان برتر سال نمی‌دانم چرا هیچ مربی ایرانی حضور نداشت. استقلال با تمام مشکلاتی که داشت توانست به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد. استقلال بدون داشتن بازیکنان 10 میلیون دلاری و 5 میلیون دلاری به این مرحله رسید. ببینید باشگاه‌های شرق و غرب آسیا در مقابل استقلال چقدر هزینه کردند. آن‌ها 10 - 20 برابر استقلال هزینه کردند ولی ما به نیمه نهایی رسیدیم. می‌شد که یک مربی ایرانی هم میان گزینه‌های بهترین مربیان آسیا قرار داشته باشد. قلعه‌نویی خیلی در استقلال زحمت کشید. او می‌توانست بین کاندیداها باشد. او در سپاهان هم عملکرد خوبی داشت. امیدوارم در سال‌های آینده یک مربی ایرانی این شانس را داشته باشد که بهترین مربی آسیا شود. امیدوارم تابوی 10 ساله کسب توپ طلا هم بشکند و سال آینده عنوان بهترین بازیکن آسیا را بگیریم.»

خبرنگاران حاضر در هتل محل اقامت جواد نکونام هم به او گفتند تصور نمی‌کردند که جایزه توپ طلا به شخص دیگری برسد اما نکونام گفت: «من تمام تلاشم را کردم و مطمئنم سال آینده هم می‌توانم اینجا باشم. امیدوارم سال آینده دست پر به تهران برگردم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین