کد خبر: ۲۲۰۹۰۴
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۰

واکنش مالدینی به غیبت دایی

کاپیتان پیشین تیم فوتبال میلان با تاکید بر اینکه دوست دارد تیم ملی ایتالیا در جام جهانی با تیمی مانند ایران بازی کند که امسال با نتیجه خوبی به جام جهانی رفت، گفت: بازی ایتالیا با ایران می‌تواند خیلی جالب باشد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پائولو مالدینی در پایان بازی با پیشکسوتان پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی سخت، خیلی مردانه و جذاب بود، خیلی خوش گذشت. با توجه به شرایط سنی، خیلی سخت است در چنین بازی‌هایی به میدان برویم.

وی در مورد اینکه پیش از حضور در ایران بازیکنی را از کشورمان می‌شناخته است، تاکید کرد: بله، رحمان رضایی را می‌شناسیم که در فرودگاه به استقبال‌مان آمد.

کاپیتان اسطوره‌ای باشگاه میلان همچنین در مورد اینکه دوست دارید در جام جهانی با ایران بازی کنید، گفت: دوست داریم در جام جهانی با تیمی مانند ایران بازی کنیم که امسال با نتیجه خوبی به جام جهانی رفت، این بازی می‌تواند خیلی جالب باشد.

وی در مورد تاثیر مذاکرات 5+1 و برگزاری این بازی به روابط بهتر ایران و ایتالیا، خاطرنشان کرد: تیم میلان اینجا برای بازی دوستانه آمدیم و خوشحالیمن روابط بهتر شود اما باز هم تاکید می‌کنم ما برای برگزاری بازی دوستانه به ایران آمدیم.

مالدینی در مورد غیبت علی دایی در این بازی اظهار کرد: من علی دایی را می‌شناسم که با ما در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد و گل هم زد.

وی در مورد دلایل ضعیف شدن در سال‌های اخیر تصریح کرد: میلان 30 سال است با برلوسکونی کار می‌کند و حتی در مقطعی بهترین تیم دنیا هم شد. البته موقعیت‌های تاریکی داشته است اما هرچه زودتر بزرگ خواهد شد و راهش را پیدا می‌کند.

کاپیتان اسطوره‌ای باشگاه میلان با بیان اینکه یادش نمی‌آید به عیادت یک جانباز ایرانی رفته باشد، در مورد حضورش در بخش مدیریتی باشگاه میلان یادآور شد: هنوز نمی‌دانم و ممکن است در خانه باشم و کنار فرزندانم.

وی در مورد اینکه فکر می‌کرد در ایران، میلان و تیم ایتالیا اینهمه هوادار داشته باشد، گفت: فکر نمی‌کردم اما وقتی آمدم ایران دیدم خیلی از هواداران من را تشویق می‌کنن و خیلی از پیراهن‌ها را با شماره خودم را دیدم که این بسیار خوشحال کننده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین