کد خبر: ۲۲۱۵۴۵
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۶

يزد در 24 ساعت گذشته 7 بار لرزيد

استان زلزله خيز يزد در طول 24 ساعت گذشته شاهد بروز حداقل هفت زلزله كوچك و بزرگ بود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش مهر، استان يزد كه به گفته مديركل حوادث غيرمترقبه استانی زلزله خيز است و روزانه به طور متوسط پنج زلزله كوچك و بزرگ در آن به وقوع مي‌پيوندد، در 24 ساعت گذشته، هفت بار لرزيد كه عمده اين زلزله‌ها در جنوب شرقي استان و در شهرستانهاي بافق و بهاباد به وقوع پيوسته است.

زلزله نخست در طول 24 ساعت گذشته، در ساعت 13:56 ديروز به قدرت 2.1 ريشتر و در عمق 11 كيلومتري زمين در منطقه بهاباد رخ داده است.

زلزله بعدي استان نيز در شهرستان بافق و در ساعت 14:42 رخ داد كه قدرت اين زلزله نيز دو ريشتر گزارش شده است و در عمق 10 كيلومتري زمين رخ داده است.

اما زلزله بعدي اين بار در ساعت 16:29 در شهرستان ابركوه رخ داد كه اين زلزله 1.9 ريشتر قدرت داشت و در عمق هشت كيلومتري زمين به وقوع پيوست.

عقدا نيز امروز شاهد زلزله‌اي 1.4 ريشتري بود كه اين زلزله در ساعت 5:53 بامداد و در عمق 14 كيلومتري زمين رخ داد.

دو زلزله ديگر نيز امروز به فاصله دو ساعت، در شهرستان بافق رخ داد به نحوي كه هر دو زلزله، 2.1 ريشتر قدرت داشت و زلزله اول در ساعت 15:58 در عمق 15 كيلومتري و زلزله دوم در ساعت 17:16 در عمق 14 كيلومتري زمين رخ داده است.

خوشبختانه هيچ يك از اين زلزله‌ها خسارتي در بر نداشته و گزارشي از مناطق و كانون‌هاي زلزله در اين زمينه به مديريت بحران استان يزد گزارش نشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین