کد خبر: ۲۲۲۳۰۷
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۹

همایش حمایت از بیماران ام . اس با حضور ورزشکاران و هنرمندان

همایش مجمع امور خیرین سلامت جامعه حمایت از بیماران ام . اس ایران با مشارکت باشگاه ورزشی هنرمندان ایران و با حضور اهالی ورزش ، هنرمندان و اصحاب رسانه و اقشار عمومی با عنوان سفیران حمایت برگزار شد .
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی باشگاه هنرمندان،این همایش با همکاری باشگاه ورزشی هنرمندان و حضور گرم و صمیمی اهالی پیشکسوت ورزش ، هنرمندان و اصحاب رسانه و تنی چند از فعالان اقتصادی در محل ساختمان مرکزی جامعه حمایت از بیماران ام . اس ایران برگزار شد و شرکت کنندگان در همایش بصورت افتخاری در مجمع امور خیرین سلامت جامعه حمایت از بیماران ام . اس ایران به عنوان سفیران حمایت عضو شدند .

سید حسن بابائی مدیر عامل جامعه حمایت از بیماران ام . اس ایران ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین در جلسه ، نکاتی از وضعیت بیماران ام . اس کشور و همچنین گزارش عملکرد اجرایی و مالی موسسه را ارائه کرده و برنامه های آتی موسسه را تشریح کرد و در ادامه مأموریت موسسه در رفع مشکلات و حمایت از بیماران ام . اس و زمینه حضور و مشارکت خیرین در عرصه های مختلف را ضروری دانست .

در این جلسه آقای حسین یاریار مدیر عامل باشگاه ورزشی هنرمندان ایران با اشاره به عملکرد قابل قبول باشگاه ، زمینه سازی مشارکت ، حضور و عضویت اعضای محترم باشگاه ورزشی هنرمندان ایران در کمک و یاری از این قبیل بیماران و اقشار آسیب دیده را جزء افتخارات این باشگاه توصیف کرد .

افرادی همچون : جعفر کاشانی - عباس انصاریفرد - سردار آجرلو - غلامحسین زمان آبادی - علی دوستی مهر - شفیع زاده - امیر مهریزی -مهدی حاج محمد - داریوش بابائیان - دکتر پرویز سیار - در این جلسه حضور داشتند . 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین