کد خبر: ۲۲۲۶۷۰
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰
با اعلام میزان کسری بودجه و بدهی آموزش و پرورش

فانی خبر داد: پرداخت اضافه کارها و حق‌الزحمه امتحانات فرهنگیان، در دستورکار

وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش تا پایان امسال به تعبیری 2500 میلیارد تومان و به تعبیر دیگری 4000 میلیارد تومان کسری بودجه دارد، البته میزان کسری به چگونگی پرداخت مطالبات فرهنگیان بستگی دارد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دکتر علی اصغر فانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت بودجه 93 آموزش و پرورش با بیان اینکه بودجه سال 93 را بر اساس اولویت‌های احصا شده پیشنهاد دادیم که برخلاف سنوات گذشته این نوع بودجه‌نویسی کاری بی‌نظیری بود، افزود: در بودجه 93 ردیف جداگانه‌ای تحت عنوان کیفیت‌بخشی با بیش از 250 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که بسیاری از انتقادهای وارد به آموزش و پرورش از جمله اجرایی کردن سند تحول، ارتقای مدیریت آموزشگاه‌ها، تجهیز هنرستان‌ها و تقویت پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی را پاسخ می‌دهد.

فانی با بیان اینکه من به آینده آموزش و پرورش امیدوار هستم، از رشد 26.5 درصدی بودجه وزارت آموزش و پرورش در سال 93 خبر داد.

وی با اشاره به همکاری‌ بسیار خوب دولت با آموزش و پرورش در تصویب بودجه، اظهار کرد: هر پیشنهادی که آموزش و پرورش داشت با موافقت و تصویب دولت مواجه شد که این موضوع نشان‌دهنده جایگاه و اهمیت نظام تعلیم و تربیت در دولت تدبیر و امید است که همه پیشنهادات را تصویب کرد.

پرداخت بخشی از مطالبات از جمله اضافه کارها و حق‌الزحمه امتحانات، در دستور کار

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به همکاری خوب دولت درباره حل مشکل کسری بودجه آموزش و پرورشی گفت: این امر بستگی به گشایش مالی دولت دارد، اما هم آموزش و پرورش پیگیر است و هم دولت حس نیت دارد، لذا امیدواریم بتوانیم بخشی از مطالبات از جمله اضافه کارها، حق‌الزحمه امتحانات و سایر فعالیت‌ها را بپردازیم.

پرداخت بودجه به منظور تهیه ارزاق مدارس شبانه‌روزی، بزودی

وی از بدهی آموزش و پرورش در خصوص تامین ارزاق مدارس شبانه‌روزی خبر داد و گفت: تاکنون بخشی از بدهی‌ها از جمله حدود 30 میلیارد تومان از بدهی سرویس مدارس روستایی را پرداخت کرده‌ایم و بخشی نیز به آینده موکول شده است؛ ضمن آنکه قول تهیه ارزاق مدارس شبانه‌روزی را از سازمان برنامه و بودجه گرفته‌ایم که بزودی پرداخت می‌شود.

افزایش 26.5 درصدی بودجه سال 93 آموزش و پرورش

فانی با بیان اینکه من به آینده آموزش و پرورش امیدوار هستم، از رشد 26.5 درصدی بودجه وزارت آموزش و پرورش در سال 93 خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین