کد خبر: ۲۲۴۰۹۴
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۵

یونسی: دشمن برای گسترش اختلافات قومی و فرقه‌ای برنامه‌ریزی می‌کند

دستیار ویژه رییس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: دشمنان نظام اسلامی از ابزارهای جنگ روانی، همزمان با گسترش تهدیدهای برون‌مرزی، برای دامن زدن به اختلافات قومی و فرقه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنند تا همبستگی و انسجام اقوام را با چالش روبه‌رو کنند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام والمسلمین علی یونسی در جمع خبرنگاران در فرودگاه زاهدان اظهار کرد: مردم ایران از هر نژاد و قومیتی، بارها وفاق و همدلی خود را در صحنه‌های حساس به نمایش گذاشته‌اند و از ارکان اصلی نظام حمایت و پشتیبانی کرده‌اند.
 
وی اضافه کرد: خوشبختانه علما، روحانیون، معتمدان طوایف و قشرهای مختلف مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان آگاه و هوشیارند و هیچگاه به دشمنان و نوکران اجنبی اجازه رخنه در صفوف به هم فشرده خود را نمی‌دهند.
 
یونسی با بیان اینکه "مهم‌ترین سلاح دشمن، ایجاد اختلاف بین اقوام و ملت‌هاست که ما با هوشیاری تمام با سپر وحدت، در مقابل آنها مقاومت خواهیم کرد"، گفت: ایران اسلامی همواره به قدرت و انسجام مردم و رهبری مقتدرانه اعتماد کرده و همیشه به نتیجه مطلوب دست یافته است.
 
دستیار ویژه رییس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با اشاره به برخی تلاش‌ها برای تفرقه‌افکنی در استان سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: مردم ولایی سیستان و بلوچستان با وجود تفرقه‌افکنی‌های دشمنان، همیشه همسو با آرمان‌های نظام و انقلاب در صحنه بوده‌اند.
 
به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و معاون رییس‌جمهور و نیز حجت‌الاسلام والمسلمین علی یونسی دستیار ویژه رییس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، برای بررسی مشکلات استان سیستان و بلوچستان، بازدید از مناطق مرزی و بررسی وضعیت دریاچه خشکیده هامون، شب گذشته (جمعه) وارد این استان شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین