کد خبر: ۲۲۴۶۰۸
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸

طنز/ این روزهای ظریف، احمدی‌نژاد، مرتضوی، روحانی، مشایی

اول اعلام شد روحانی سه هفته پیش سرزده به خانه استاد شجریان رفته. بعد فهمیدیم خبر کلا از سوی نزدیکان رییس جمهور تکذیب شد. (اگر تا این لحظه نزدیک بودن این افراد با روحانی تکذیب نشده باشد)
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: شهرام شهیدی در اعتماد نوشت: خانم یا آقایی که شایعه پخش می کنی؟ فکر نمی کنی ما این را چاپ کنیم نشر اکاذیب کرده ایم ممکن است کلی روزنامه نگار را از نان خوردن بیندازیم؟ این شد که تصمیم گرفتیم مطلب اولمان را عوض کنیم که الکی بنگاه سخن پراکنی نشده باشیم. بعد دیدیم بد فکری هم نیست اگر سرزده سری به خانه برخی بزنیم ببینیم چه می کنند؟

احمدی نژاد: او که کمی فراغت پیدا کرده صبح ها لوگوی دانشگاهش را طراحی می کند و عصرها بعد از چرت روزانه می رود تو زیرزمین از رو جزوه آن دختر دانش آموز انرژی هسته یی می سازد و آن را برای فروش می گذارد در سایت آمازون. گاهی هم به دروس جغرافی بچه ها و نوه ها رسیدگی می کند که همه خانواده یادشان بماند انگلیس جزیره یی در غرب آفریقاست. عصر جمعه هم بساطش را پهن می کند توی حیاط، قطعنامه دان های پاره شده همسایه ها را رفو می کند.

ظریف: شما هر موقع روز بروید خانه ایشان در سفر هستند. اگر هم به صورت اتفاقی خانه بود پای فیس بوک استاتوس می گذارد یا یکی از اهالی خانه قولنجش را می شکند که از کمردرد راحت شود.


مرتضوی: او گونی هایی را از انباری درمی آورد می گذارد توی کمد. بعد از کمد درمی آورد می گذارد تو کابینت. بعد از کابینت درمی آورد می گذارد تو نورگیر. اگر گونی سیب زمینی باشد با هر جابه جایی گونی سنگین تر می شود و اگر گونی اسکناس باشد هی سبک تر می شود. یک کلکسیون هم انواع و اقسام کارت های هدیه و تشتک نوشابه جمع می کند.

لاریجانی: یکسری از نمایندگان و مقامات وزارت خارجه را دور هم نشانده با هم کی بود کی بود من نبودم بازی می کنند. مثلانفر اول می پرسد کی بود هیات اروپایی را برد دیدار ستوده و پناهی؟ همه با هم می گویند کی بود کی بود من نبودم. و در پایان یکی از حاضران از امیر انتظام درخواست می کند حالاکه دوران محکومیتش تمامی ندارد طی اقدامی نمادین مسوولیت تنظیم این قرار دردسرساز را هم بر عهده بگیرد و همه به نشانه تایید هورا می کشند.

روحانی: کلی دسته کلید ریخته جلوی خودش و به جهانگیری می گوید یکی یکی قفل ها را بخوان ببینم کلیدش را تو بساطمان داریم یا نه.

مشایی: در خانه خود به خود باز می شود. خود به خود از شما پذیرایی می شود. خود به خود در بسته می شود. خود به خود چای می گذارند جلویتان. سرانجام بدون اینکه کسی را ببینید به صورت خودجوش خانه را ترک می کنید.

رسایی: صبح ها آیین نامه ایراد از هاشمی را تدوین می کند و عصرها رزمایش آیین نامه پیشنهادی را انجام می دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین