کد خبر: ۲۲۵۲۴۹
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۱

امیررضا خادم معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش شد

طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان، امیررضا خادم به عنوان معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استانها منصوب شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در حکم دکتر محمود گودرزی به امیررضا خادم آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاون حقوقی ، مجلس و هماهنگی امور استانها منصوب می شوید.

امیدوارم با بکار گیری نیروهای صاحب نظر و همکاری سایر معاونت ها ، دفاتر ستادی و ادارات کل استانی نهایت تلاش خود را جهت بهبود و پویایی حوزه مربوطه مبذول داشته و در راه پیشبرد اهداف وزارت ورزش و جوانان کوشا باشید.

توفیق شما را در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون اساسی واعتدال گرایی از درگاه حضرت احدیت خواستارم.

معاون جدید حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با مطلوب توصیف کردن رویکرد گودرزی برای حضور متخصصان ورزش گفت: تلاش می کنم برای این وزارتخانه کشور مفید باشم.

امیررضا خادم بعد از انتصابش به عنوان معاون حقوقی،امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: رویکرد آقای گودرزی در به کار گیری متخصصان ورزش قابل تقدیر است و از ایشان به خاطر این اعتماد تشکر می کنم. خادم افزود: انشاءالله بتوانم در مسئولیت جدید برای وزارت ورزش و جوانان و کشور مفید باشم. قرار است مراسم معارفه امیر رضا خادم روز شنبه 14 دی ماه جاری برگزار شود.

امیر رضا خادم قهرمان کشتی جهان و المپیک، نماینده مردم تهران در مجلس هفتم شورای اسلامی بوده است.خادم دکترای مدیریت دارد و عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین