کد خبر: ۲۲۶۸۷۶
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۹

سخنگوی هیات رییسه مجلس: فضای نخبه‌پروری بر کشور حاکم شده است

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه فضای نخبه پروری و قدرشناسی از نخبگان، بر کشور حاکم شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا ˈعبدالرضا مصریˈ عصر شنبه درهمایش حماسه سازان علم ودانش که درسالن آموزش وپژوهش استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود : انقلاب اسلامی ایران تلاش ویژه ای با هدف نخبه پروری درسطح کشور انجام داده که نتیجه آن پیشرفت های علمی در تمامی زمنیه ها بوده است.

وی گفت : اما به واسطه رشد سریع پیشرفت های علمی در کشور، پیوند مناسبی بین پژوهش وعمل برقرار نشده است که مقام معظم رهبری نیز بارها بر آن تاکید کرده اند.

نماینده مردم کرمانشاه درمجلس به تهدیدات وبرنامه ریزی های فراوان دشمن با هدف جلوگیری ازپیشرفت های علمی ایران اشاره کرد وگفت: دشمنان هر توطئه ای را انجام می دهند که مانع ازپیشرفت ایران درعلوم مختلف شوند اما ناکام می مانند.

وی بهانه کردن مسئله هسته ای ایران را یکی از توطئه های دشمن عنوان کرد و گفت : افکار جهانی به خوبی می داند که بحث هسته ای ایران تنها یک بهانه سیاسی است.

مصری گفت : بر این اساس اساتید و نخبگان ایرانی وظیفه خطیری در شناساندن دشمن به جوانان دارند وباید به این وظیفه خود به درستی عمل نمایند.

وی خواستار تعامل بیشتر اساتید ونخبگان کرمانشاهی با نمایندگان استان در مجلس نهم شد وتصریح کرد: به ایده های اساتید صاحب نظر درراستای توسعه استان نیازمندیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین