کد خبر: ۲۲۶۹۳۲
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱

تسويه حساب خونين اراذل تهران در ميدان نارمک

يک درگيري خونين ميان سرکردگان اراذل تهران در ميدان نارمک به راه افتاد که تمامي طرفين درگيري کمتر از 7 ساعت دستگير شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ابتکار، 23 يک مورد درگيري خونين ميان تعدادي از اراذل به نام تهران در ميدان نارمک از طريق شهروندان به پليس اطلاع داده شد.

در اين خصوص چند اکيپ عملياتي از پايگاه چهارم پليس امنيت عممي تهران بزرگ به محل اعزام شدند و اراذل نيز که با قمه و عربده کشي در حال درگيري با يکديگر بودند با ديدن ماموران گريخته و محل را ترک مي‌کنند و تنها 3 نفر از مجروحان اين درگيري در محل باقي ماندند که توسط اورژانس به بيمارستان منتقل شدند.

 در ادامه ماموران با بررسي سريع موضوع دريافتند که اين افراد که سرکردگان اراذل و به نام تهران هستند براي حفظ به اصطلاح منافع خود با يکديگر درگير شده بودند. با محرز شدن هويت اراذل براي پليس سريعا ماموران دست به کار شده و موفق شدند دو تن از اراذل را در حالي که قصد فرار از تهران را داشته در ساعت 4 صبح دستگير کنند.

همچنين مابقي اراذل که شامل 4 پسر شرور ديگر مي‌شدند در پاتوقشان رديابي و شناسايي شدند و ماموران پس از ورود به مخفيگاه اين اراذل موفق به دستگيري آنان و يک دختر جوان شدند.

رئيس پليس اطلاعات و امنيت تهران بزرگ درباره اين خبر اظهار داشت: ماموران امنيت از متهمان توانستند تعدادي سلاح سرد نامتعارف، چهار دستگاه ريسيور، مقاديري مواد مخدر از نوع شيشه، تعدايد پايپ و يک قبضه اسلحه شکاري کشف و ضبط کردند.

 سرهنگ محرابي در پايان خاطر نشان کرد: در پرونده اراذل دستگير شده اتهاماتي نظير ايراد جرح عمدي، تخريب عمدي اموال خصوصي و دولتي، اخلال در نظم عمومي، توزيع مواد مخدر، سرقت با آزار و تهديد، تهديد ماموران انتظامي با چاقو، قدرت نمايي با قمه، رابطه نامشروع، جعل انواع مدارک، شرب خمر، ذکر شده است. گفتني است متهمان با قرار بازداشت راهي زندان شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین