کد خبر: ۲۲۸۴۶۲
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۲

سردار نقدی: نظام نمی‌تواند رابطه متعارف با آمریکا داشته باشد/ اهل سنت در رکاب ولایت قرار دارند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به لغو دعوت ایران برای شرکت در ژنو 2، گفت: بان کی مون رئیس سازمان ملل در این زمینه افتضاح به بار آورد و می توان به جرات گفت که او یک عروسک خیمه شب بازی است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سردار محمدرضا نقدی، پنچشنبه شب در چهارمین نشست هم اندیشی مداحان و شعرای نخبه در هتل نخل اظهار کرد: امروز در همه اجلاس ها از نظام اسلامی دعوت می شود زیرا جهان می داند نقش جمهوری اسلامی سازنده  است؛ البته در زمینه لغو دعوت ایران برای شرکت در ژنو 2،  بان کی مون رئیس سازمان ملل افتضاح به بار  آورد و می توان به جرات گفت که او یک عروسک خیمه شب بازی است.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها آش خباثت را شور کرده اند، افزود: آمریکا که خود پرونده سیاهی دارد عملکرد ایران را ضد حقوق بشر و خود را معیار دموکراسی می داند، حال آنکه این کشور انواع کودتاها را علیه سایر کشورها انجام داده و نماد فساد و بی اخلاقی است.

سردار نقدی تصریح کرد: امروز کشور آمریکا عددی نیست و در اقتصاد نیز ورشکسته شده است طوری که 17 هزار میلیارد بدهی دارد و روزی 2.5 میلیارد دلار به بدهی های این کشور افزوده می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اتحاد میان شیعه و سنی بیان کرد: مسئله مهم وحدت که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده اند مهمترین نیاز جهان اسلام است و کسانی که خود را دلسوز نشان می دهند و از روی دلسوزی می خواهند به وحدت خدشه وارد می کنند دایه عزیزتر از مادر هستند.

وی ادامه داد: امروز در گوشه و کنار دنیا اهل سنت به یک مرجع تقلید شیعه افتخار می کنند و این پیروزی بزرگ در سایه وحدت حاصل شده است.

سردار نقدی با بیان اینکه اتحاد میان شیعه و سنی با  همدلی و نه اختلاف افکنی و برخوردهای تند حاصل می شود، افزود: دشمن اصلی اسلام و ادیان توحیدی رژیم صهیونیستی و آمریکای جهان خوار هستند؛ همان هایی که با حمایت تکفیری ها و تصویب 100 میلیارد دلار در کنگره به قتل و کشتار مسلمانان و مظلومان جهان دست می زنند.

وی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا مستکبر امثال ریگی را در شرق کشور مسلح می کنند تا به جرم شیعه بودن کودک یک ساله تا پیرمرد 90 ساله را به قتل برسانند و آنگاه در رسانه های خود از آنها به عنوان قهرمان ملی و رهبر جبهه آزادی بخش یاد می کنند و ایستگاه رایو و تلویزیونی را در اختیار افراد قرار داده تا به اهل سنت فحاشی و اصل وحدت را از  بین ببرند.

سردار نقدی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها دولت شیعه دنیا که قانون اساسی آن بر مبنای حاکمیت اسلام تدوین شده، رادیو و تلویزیون را با امکانات و هزینه خود ایجاد کرده و حرف شیعه را به دنیا می زند اما آمریکا که خود را ابرقدرت جهان می داند به قطع شبکه های نظام اسلامی دست می زند تا صدای شیعه به گوش جهان نرسد.

وی دشمن اصلی بشریت و اسلام را آمریکا دانست و افزود: اشتباهات فراوانی در برداشتهای تاریخی از اهل سنت صورت گرفته چرا که آنان در حقیقت در رکاب ولایت قرار دارند و از حکومت شیعه دفاع می کنند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر آمریکا حق اهل بیت(ع) را غصب کرده است و اگر ما بخواهیم با غاصب اهل بیت(ع) بجنگیم باید به نبرد با آمریکا بپردازیم  و بیهوده نباید در تاریخ به دنبال ظالم و غاصب باشیم.

وی تصریح کرد: امروز بنا به دلایلی در مورد اصطلاح نرمش قهرمانانه و آمدن دیپلماسی به صحنه، مغالطه صورت می گیرد و این امر درحالی است که شناخت یزید و شمر زمان اصلی اساسی است و امروز باید تکلیف مردم ایران را روشن کنیم و بگوییم آمریکا دوست ما یا دشمن ماست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: پرهیز از برخوردهای سلیقه ای و احساسی در مسئله دوستی یا دشمنی با آمریکا ضروری است و باید شجاعانه در این زمینه تصمیم بگیریم.

وی با طرح این سوال که به راستی ماهیت آمریکا چیست، گفت: آیا کشوری که همواره نسبت به جمهوری اسلامی عهد شکنی کرده، به دوستی خود وفادار است؟ آیا رابطه با این کشور متعارف است؟

وی ادامه داد: تجربه به ما نشان داده که این کشور در رفتار و گفتار خود صداقت ندارد زیرا آنها در 28 مرداد و 21 بهمن 57 علیه نظام اسلامی کودتا کردند و با تحریم و غارت ثروت های جمهوری اسلامی و  راه اندازی ساواک دشمنی خود را نسبت به انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

سردار نقدی یادآور شد: غارت دزدانه نفت از خاک ایران و قرارداد ننگین دادرسی، بلوکه کردن دارایی های ایران و اعمال تحریم ها، به کار گیری تمام ظرفیت های دیپلماتیک، پرداختن به مقوله جنگ روانی و تهاجم فرهنگی بخشی دیگری از اقدامات ناشایست آمریکا در برابر ایران اسلامی بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این مطلب که دجال رسانه های غربی، شاهنشاهی و بهایت را ترویج می کنند، تصریح کرد: امروز بیش از 70 شبکه از داخل خاک آمریکا علیه نظام اسلامی فعالیت کرده و میان شیعه و سنی اختلاف ایجاد می کنند و جالب این است که جایزه های بین المللی را به فیلم های ضد دینی و ضد ایرانی می دهند.

به گفته وی آمریکایی ها ضد مقدسات دینی فیلم می سازند و این ماموریت رسانه ها و کارگردانان غربی است.

به گزارش مهر، وی تاکید کرد: حمایت از فرقه های باطله و ایجاد عرفان های نوظهور یکی دیگر از اقداماتی است که آمریکا بر ضد جمهوری اسلامی انجام می دهد تا با استفاده از این ابزار جوانان این مرز و بوم فریب خورده و به بیراه کشیده شوند.

وی عنوان کرد: آمریکا کارخانه فرقه سازی است و با گسترش عرفان های نوظهور می خواهد با ساختار دینی و اسلامی انقلاب اسلامی مبارزه کند و این امر در حالی است که صدور قطع نامه بر ضد این نظام نیز یکی از مهمترین ابزارهای آمریکایی ها برای دشمنی با ایران است.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه منشا قطع نامه هایی که علیه ایران صادر می شود آمریکاست، اظهار کرد: امروز در همه اجلاس ها از نظام اسلامی دعوت می شود زیرا جهان می داند نقش جمهوری اسلامی سازنده  است؛ البته در زمینه لغو دعوت ایران برای شرکت در ژنو 2،  بان کی مون رئیس سازمان ملل افتضاح به بار آورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: امروز غرب از جایگاهی که نظام اسلامی در میان کشورهای جهان بدست آورده هراس دارد به همین دلیل تلاش می کنند از طریق لغو دعوت ایران در ژنو 2، اعمال تحریم ها و مقابله با برنامه هسته ای در مسیر پیشرفت های جمهوری اسلامی سنگ اندازی کند.

وی با بیان اینکه ایران به لحاظ پیشرفت علمی بی رقیب است، افزود: پیشرفت علم در این کشور 11 برابر متوسط جهانی است و در این راستا غرب با آشفته کردن فضای دانشگاه اقدام به ترور دانشمندان هسته ای کرده تا این نظام را وادار به عقب نشینی کند.

وی بیان کرد: غرب با داشتن 4 هزار و 900 نیروگاه هسته ای نمی تواند دست یابی جمهوری اسلامی به سلاح هسته ای را مشاهده کند به همین دلیل دست به ترور دانشمندان هسته ای می زند و با حمایت تروریست ها و گروهک های تروریستی از هیچ دشمنی علیه جمهوری اسلامی فروگذاری نمی کند و حال با این وجود آیا می توان با چنین کشوری دوستی کرد.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی 220 هزار شهید را تقدیم انقلاب کرد تا با آمریکا سازش نکند لذا ما نمی توانیم رابطه متعارفی با آمریکا داشته باشیم زیرا از سال 1299 تا 1357 با این کشور ساختیم و این امر نتیجه ای جز فساد، بی اخلاقی و فقر برای نظام اسلامی به دنبال نداشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین