کد خبر: ۲۲۸۴۷۲
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰

فرار راننده بعد از زیرگرفتن متکدی در آزادگان/ کامیون از روی موتور عبور کرد

معاون آموزش و فرهنگ پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بر اثر تصادف خودروی سواری نامعلوم که پس از تصادف، از محل حادثه متواری شده است، یک شخص متکدی جان خود را از دست داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: ایسنا نوشت: سرهنگ عین‌الله جهانی گفت: در ساعت 18:21 چهارشنبه در شمال به جنوب آزادگان نرسیده به پل قدیم، خودروی سواری نامعلوم پس از تصادف با شخص متکدی، از محل حادثه متواری می‌شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه بر اثر این برخورد، این فرد که هویتش مجهول‌الهویه بود، جان خود را از دست می‌دهد، گفت: برابر ماده 215 آیین‌نامه راهور، عابران پیاده موظف هستند که فقط از گذرگاه‌های عابرین پیاده، پل‌های هوایی و یا گذرگاه‌های زیرزمینی عبور کنند.کارشناسان تصادفات علت اصلی این حادثه را بی‌مبالاتی از جانب عابر پیاده به علت عبور غیرمجاز از عرض بزرگراه و عدم استفاده از پل عابر پیاده عنوان کردند.

عبور کامیون از روی راکب موتور

معاون آموزش و فرهنگ پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: در تصادف کامیون، پراید و موتورسیکلت، راکب 26 ساله موتور جان خود را از دست داد.

سرهنگ عین‌الله جهانی افزود: در ساعت 20 دقیقه بامداد روز پنجشنبه یک فقره تصادف در نواب شمال به جنوب نرسیده به تندگویان، بین کامیون، پراید و موتورسیکلت رخ داد.

وی با بیان اینکه پراید بعد از تغییر مسیر، با موتور تصادف و کامیون نیز از روی موتور عبور کرده است، گفت: در این حادثه راکب موتورسیکلت که جوانی 26 ساله بود، جان خود را از دست داد.

سرهنگ جهانی علت اصلی این تصادف را تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده پراید عنوان کرد و گفت: رانندگان برای هر گونه تغییر خط حرکت باید ابتدا با استفاده از چراغ راهنما و یا علامت، رانندگان وسایل نقلیه دیگر را از تصمیم خود آگاه کنند و سپس با رعایت حق تقدم و عبور وسایل نقلیه‌ای که در خطوط کناری در حرکت هستند، وارد خط‌های عبور دیگر شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین