کد خبر: ۲۲۸۶۱۵
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸

رئیس مجلس کره‌جنوبی فردا به ایران می‌آید

با اشاره به سفر هیئت 21 نفره پارلمانی کره‌جنوبی، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده، قرار است"کانگ چانگ هه" رئیس مجلس کره‌جنوبی در رأس هیئتی 21 نفره از پارلمان این کشور، وارد تهران شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرکل تشریفات مجلس گفت: رئیس مجلس کره‌جنوبی فردا و در رأس هیئتی ۲۱ نفره از پارلمان این کشور وارد تهران می‌شود.

محمد یثربی مدیرکل تشریفات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سفر هیئت 21 نفره پارلمانی کره‌جنوبی، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده، قرار است"کانگ چانگ هه" رئیس مجلس کره‌جنوبی در رأس هیئتی 21 نفره از پارلمان این کشور، وارد تهران شود.

وی افزود: قرار است"کانگ چانگ هه" در اقامت 3 روزه‌اش به همراه هیئت پارلمانی از این کشور، علاوه بر دیدار با علاء‌الدین بروجردی رئیس کمسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، دیدار و گفت‌وگویی نیز با محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان داشته باشد.

مدیرکل تشریفات مجلس تأکید کرد: براساس فهرستی که از سوی پارلمان کره‌جنوبی به مجلس شورای اسلامی در مورد سفر هیئت پارلمانی این کشور اعلام شده، 5 تن از اعضای این هیئت پارلمانی را نمایندگان مجلس کره‌جنوبی تشکیل می‌دهند و ما بقی کارکنان و مدیران پارلمانی هستند.

به گزارش تسنیم، پیشتر نیز یثربی مدیرکل تشریفات مجلس در گفت‌وگویی با خبرنگار ما از سفر هیئت پارلمانی 21 نفره از پارلمان کره جنوبی به تهران خبر داده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین