پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۲۲۸۶۲۴
۱۵:۵۳
۱۳۹۲/۱۱/۰۵

مدیرعامل اسبق آتش نشانی تهران: اگر حادثه خیابان جمهوری در زمان ریاستم رخ داده بود استعفا می کردم

۱۵:۵۳
۱۳۹۲/۱۱/۰۵
به گزارش آفتاب نیوز، آفتاب: شفاآنلاین نوشت:

مدیرعامل اسبق آتش نشانی تهران با ابراز تاسف از حادثه هولناک آتش سوزی درخیابان جمهوری تهران که به مرگ دلخراش دوکارگر زن انجامید تاکید کرد: اگر این حادثه در زمان ریاست من براین سازمان اتفاق می افتاد به طور قطع و بدون درنگ استعفا می کردم.

محمدرضا حاجی بیگی گفت: درباره این حادثه حرفها وناگفته های زیادی دارم که منتظرمی مانم تا دستگاه قضایی و کارشناسان مقصر یا عاملان اصلی این حادثه را معرفی کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه های وپارک سوارهای شهرداری تهران تصریح کرد:به جرات می گویم اگر این حادثه دلخراش درزمان مسولیت من رخ می داد وقصوری متوجه بنده وپرسنلم بود بلافاصله استعفا می دادم.
Error Report
ارسال پیام
captcha