کد خبر: ۲۲۸۸۲۹
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۲
آيت‌الله هاشمي رفسنجاني:

مردم با سرانگشت تدبير در انتخابات گره‌ها را باز كرده‌اند

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني پيش از ظهر امروز در ديدار اعضاي هيأت مؤسس، شوراي مركزي و جمعي از فعالين مجمع اسلامي مدافعان عدالت، اسلام را دين اعتدال و عدالت خواند و گفت: انقلاب اسلامي كه با مباني مكتب اسلام و مذهب تشيّع شكل گرفته، نمي‌تواند از اين مسير منحرف شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرویس سیاسی - آيت‌الله هاشمي رفسنجاني پيش از ظهر امروز در ديدار اعضاي هيأت مؤسس، شوراي مركزي و جمعي از فعالين مجمع اسلامي مدافعان عدالت، اسلام را دين اعتدال و عدالت خواند و گفت: انقلاب اسلامي كه با مباني مكتب اسلام و مذهب تشيّع شكل گرفته، نمي‌تواند از اين مسير منحرف شود.

به گزارش آفتاب، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام اختلاف نظر و سليقه را طبيعي و حتّي باعث رشد جوامع انساني دانست وگفت: آنچه مسلمانان از آن نهي شده‌اند، تنازعات است كه جامعه را فشل مي‌نمايد.

ايشان با اشاره به اتفاقاتي كه در 8 سال گذشته در كشور افتاد و باعث نگراني بسياري از مردم و دلسوزان نظام شد، هوشياري مردم در انتخابات رياست جمهوري را نشان از بيداري آنها دانست و گفت: تفاوت آراي دكتر روحاني با نامزدهاي ديگر ثابت كرده كه مردم براي تصميمات سياسي به تبليغات يك سويه بعضي از رسانه‌ها توجه ندارند.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در اين ديدار كه گروهي از فعالان سياسي و اجتماعي استان خراسان رضوي و شهر مقدس مشهد حضور داشتند، آراي مردم آن خطّه را علي‌رغم اينكه دو نامزد رياست جمهوري هم از آن استان و شهر داشتند، بسيار معنادار خواند و گفت: مردم به اعتلاي نظام مي‌‌انديشند و تعصبات جغرافيايي را هم براي سربلندي كليت ايران اسلامي مي‌خواهند.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان شرايط سياسي و اقتصادي جامعه در عمر دولت يازدهم، گفت: موفقيت‌هاي دولت براساس پشتوانه‌هاي مردمي است، و گرنه مانع‌تراش‌‌ها حتي منافع ملي را در نظر نمي‌گيرند، چه برسد به اينكه از دولت حمايت كنند.

ايشان اصرار بر القاي شكست تيم ديپلماسي در مذاكرات هسته‌اي را مصداق نگاه سياسي و جناحي به منافع ملي خواند و گفت: رهبري نظام هم قبل و هم بعد از مذاكرات، تيم ديپلماسي و كارهايشان را تأييد كردند، ولي گروهي كه اتفاقاً ادعاي پيروي از ولايت دارند، هر روز براي مأيوس كردن مردم تلاش مي‌كنند.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در پاسخ به نگراني يكي از حاضران نسبت به انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي گفت: با درايت رهبري رأي مردم براي هميشه در انتخابات‌هاي ما حق‌الناس است.

ايشان با يادآوري آيات قرآن در ستايش صبر، گفت: ملت ايران صبورانه و نجيبانه خواسته‌هاي ملي و اسلامي خويش را پيگيري مي‌كنند و ديديد كه چگونه با سرانگشت خويش در انتخابات، گره‌هاي 8 ساله كشور را گشودند.

در آغاز اين ديدار آقايان نيك‌پور، نوروززاده، ميرزاده، نادري و خانم رضاپور‌پرشكوهي به بيان ديدگاههاي خويش درباره مسايل مختلف پرداختند و آقاي ميرحيدري نيز شعري در وصف خطبه‌هاي نماز جمعه آيت‌الله هاشمي رفسنجاني خواند كه مورد تشويق حاضران قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین