کد خبر: ۲۲۸۸۷۵
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۱

حدادی‌فر: شاید فصل بعد از ذوب‌آهن جدا شوم

قاسم حدادی‌فر هافبک چپ پای ذوب آهن معتقد است که تیمش کاملا برتر از استقلال بود و فقط با بدشانسی برد را با تساوی عوض کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حدادی‌فر ابتدا در مورد تساوی برابر استقلال گفت:« من معتقدم خیلی خوب بازی کردیم و باید با اختلاف 3 گل استقلال را می‌بردیم. متاسفانه از فرصت‌ها استفاده نکردیم و یک گل بد خوردیم. مشکل گلزنی از ابتدای فصل همراه ما بوده و اگر در این بازی گل دوم را می‌زدیم شکست استقلال حتمی بود.»

او در پاسخ به این سوال که آیا استقلال چهره یک تیم صدرنشین را داشت تاکید می‌کند:« استقلال تیم خوبی است و من به آنها و همچنین امیر قلعه‌نویی احترام خاصی قائل هستم. با این حال باید بگویم که استقلال مقابل ما شرایط خوبی نیست و شاید یکی از دلایلش مصدومیت بعضی از بازیکنان این تیم بود. همه دیدند که در این مسابقه کاملا سوار بازی بودیم و استقلال حتی در بازی جام حذفی هم چیز خاصی از خود نشان نداد.»

حدادی‌فر در مورد اینکه آیا ذوب آهن در لیگ برتر خواهد ماند یا خیر خاطرنشان کرد:« تمام تلاش ما این است که شرایط ذوب آهن بهتر شود. ما یک بازی حساسی با گسترش فولاد تبریز داریم و اگر این بازی را ببریم وضعیت‌مان خیلی بهتر خواهد شد. واقعا حیف شد مقابل استقلال 2 امتیاز از دست دادیم و پیروزی در این مسابقه شرایط تیم ما را بهتر می‌کرد.»

به گزارش خبرآنلاین؛از هافبک چپ پای ذوب آهن در مورد وضعیتش برای فصل آینده و اینکه بعضی‌ها معتقدند باید از این تیم جدا شود سوال کردیم که او افزود:« خیلی‌ها می‌گویند که من باید از ذوب آهن بروم ولی صادقانه می‌گویم که عاشق این تیم هستم. امیدوارم فصل بعد شرایط خیلی خوبی داشته باشیم ولی من هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. البته دوست دارم یک فضای جدید را تجربه کنم به همین دلیل باید بگویم که شاید در پایان فصل از ذوب آهن جدا شوم. البته هنوز  چیزی قطعی نیست.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین