کد خبر: ۲۲۹۲۲۰
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۴

نماینده مجلس: پزشکان زیرمیزی‌بگیر مسئولان وزارت بهداشت را هم تهدید کردند

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: پزشکان متخلف زیرمیزی بگیر، مسئولان وزارت بهداشت را تهیدید کردند که در صورت اعلام لیست اسامی به مجلس با لابی‌های خود مسئول نظارت بر درمان وزارت بهداشت را برکنار می کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: فارس نوشت: رسول خضری امروز در حاشیه اولین همایش علمی شاغلان حرفه‌های پزشکی از اعلام لیست 14 نفره پزشکان زیرمیزی بگیر پرده برداشت و گفت: این لیست توسط خود وزارت بهداشت تهیه شده و به کمسیون بهداشت و درمان مجلس اعلام شد اما از آنجایی که باید روند قضایی برای محکومیت این افراد طی شود این اسامی را به طور علنی اعلام نکردیم.

وی ادامه داد: جالب این است که این پزشکان حتی مسئول نظارت بر درمان وزارت بهداشت را تهدید کرده‌اند و گفته‌اند هیچکس نمی‌تواند با ما در بیفتد چون ما همه جا نفوذ، قدرت، لابی و پشتیبان داریم.

به گفته این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس جالب است بسیاری از بیمارانی که توسط این پزشکان جراحی شده‌اند گفته‌اند واقعیتش این است که ما پزشک خوب می‌خواهیم و این پزشک به ما گفته اگر جایی درز کند که به من زیرمیزی داده‌اید یا از من شکایت کنید دیگر شما را معاینه نمی‌کنم که این بحث خیلی مهم است و خیلی بد است.

خضری به حاشیه‌های جلسه 3 ساعته با وزیر بهداشت و رئیس سازمان نظام پزشکی با اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اشاره کرد و گفت: یکی از مسئولان وزارت بهداشت را تهدید کرده‌اند و به او گفته‌اند فکر می کنی آنجا کجاست؟ در عرض 2 ثانیه پایین می‌آوریمت و با تو برخورد می‌کنیم، واقعیت این است که خود وزیر هم دیروز قول قاطع داد که کمیته مشترک بین کمیسیون و وزارت بهداشت تشکیل شود تا برخورد جدی‌تر و فوری با این افراد صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از وظایف ذاتی نظام پزشکی نظارت بر درمان هم هست، افزود: ما در جلسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عنوان کردیم که چرا با این پدیده برخورد نکردید و به عنوان مثال می‌توان پروانه این افراد را لغو کرد تا حساب کار دستشان بیاید.

وی در مورد اثربخشی برخوردهای جدی نیز تأکید کرد: پزشکی که معروف است حتی اگر یک ساعت هم اعلام شود پروانه‌ات لغو شده چنان موجش در رسانه‌ها و میان مردم می‌پیچد که اعتبارش را از دست می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین